0

טוב לאהוב וטוב לחגוג. מי מאיתנו לא אוהב חגים. ואם יש משהו שראוי לחגוג בימים אלה ובכלל, הרי שזו האהבה. יום האהבה שבא עלינו לטובה מהווה חגיגה פופולריות של רומנטיקה. אבל אם נדמה שרק פרחים או בלונים יכולים להתאים בתור מתנה לאהוב או לאהובה, הגיע הזמן לחשוב מחוץ לקופסא. קבלו רעיונות של מתנות מקוריות יותר, ליום של רומנטיקה ולבבות בעיניים.

הדפסה אישית על כוס מרגשת

אם את רוצה לרגש את הגבר שלך, או שאתה רוצה לרגש את יקירת לבבך, כדאי לחשוב על מתנה מקורית עם הקדשה אישית. תן לה, או תני לו, כוס אישית עם הקדשה מלב אל לב. הדפסה על כוסות אפשרית לביצוע על מגוון רחב של דגמים. אלה יכולות להיות כוסות זכוכית, כוסות מקרמיקה, כוסות תרמיות לשתייה חמה ועוד. הכי נחמד לשתות בבית, במשרד או בעבודה, מתוך כוס עם הקדשה אישית, מלאה באהבה.

עכבר מחשב, עם לב

מחשב הוא אחד הדברים השימושיים ביום יום. הוא מלווה אותנו בלימודים, בעבודה, בשעות הפנאי ובפרויקטים כאלה או אחרים. לכבוד יום האהבה, אפשר להפתיע זה את זו, או זו את זה, עם עכבר מחשב או פד לעכבר, בהשראת הלבבות. ניתן להדפיס על מוצרים כאלה הקדשה, לב עם חץ או קופידון קטן. ניתן להדפיס את יום השנה המשותף או את יום הנישואין וכל הקדשה שמתחשק.

עוגה עם תמונה

כשרוצים להמתיק למישהו אהוב את היום, אז למה לא לעשות את זה עם בסטייל, עם עוגה? הפתעה נהדרת ליום האהבה, תהיה עוגה עם הדפס אכיל של תמונה. ההדפסה יכולה להיות מרגע רומנטי שביליתם יחד. זו יכולה להיות תמונה משותפת מחו”ל, מחוף הים, ממסעדה טובה או מרגעים אהובים אחרים. על העוגה אפשר להוסיף משפטים רומנטיים ולידם קישוטים מרהיבים.

כרטיס להופעה, בהפתעה

למי שאוהב מוזיקה והופעות, אפשר להעניק לכבוד יום האהבה כרטיס להופעה בהפתעה. למי שאוהבת כדורסל או טניס, אפשר להזמין כרטיס למשחק או לאירוע ספורט מרהיב. אחרי הכל, המתנה לא חייבת להיות רק מוצר מוחשי כזה או אחר. אפשר לצרף לכרטיס מתנה קטנה עם מיתוג אישי רומנטי. 

מתנה של תרומה

לאנשים שאוהבים לתרום לזולת, אפשר לתת מתנה עם ערך חברתי. תורמים בשם האהוב או האהובה, לעמותה או למוסד הידועים כבעלי פעילות חברתית או ציבורית.

חלוק אישי מפנק ונעלי בית אישיים

אהבה פירושו דאגה לאחר, פינוק ומחשבה. מתנה מקורית ליום האהבה יכולה להיות רעיון מפנק כמו חלוק אישי ונעלי בית תואמים. מדפיסים את השם של היקרים לכם, אפשר להזמין סט זוגי, שמסמל אהבת נצח וחיים ביתיים מפנקים ביחד. לעוד רעיונות נפלאים לימי האהבה, לחגים ולכל מטרה – לרשותכם חברת מוצרי פרסום  , מיתוג והדפסות לכל מטרה.

קרדיט תמונה CANVA


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן