0

אנחנו הנשים בדרך כלל יודעות בדיוק מה הגבר שלנו אוהב. כך שאם עלינו לרכוש לו מתנה לכבוד איזה מאורע, אנחנו מייד יודעות מה הוא ישמח לקבל. אבל כאשר מתקרב יום האהבה, יש לדברים משמעות קצת אחרת. אולי הוא ישמח לקבל נעלי ריצה חדשות או איזה גאדג‘ט מדליק, אבל בואו נשאיר את המתנות הללו ליום ההולדת. ליום האהבה אנו מחפשות מתנה בעלת מסר ומשמעות ולא איזה מוצר צריכה.

אינך קונה מתנה לבן הזוג בשביל לצאת ידי חובה. את קונה לו מתנה מכיוון שאת רוצה לציין את חשיבותו בחיים שלך. את רוצה להגיד לו שתמיד את איתו ולצידו, בכל אתגר של החיים ושל חיי הזוגיות. והגברים לא תמיד מבינים מהר, כך שצריך למצוא את הדרך שתגיע ללבם.

האם תכשיטים זו מתנה מתאימה לגבר

כאשר מחפשים מתנה לבן זוג ליום האהבה , נשאלת השאלה האם תכשיטים לגבר יכולים להתאים. זה נכון, רוב הגברים אינם מתהדרים בתכשיטים רבים. אבל כאשר מעניקים להם תכשיטים בעלי עיצוב גברי, וכאשר יש לתכשיט משמעות – הגברים ישמחו לענוד אותו.

ואם את מחפשת תכשיט שאותו הגבר בטוח יאהב, כדאי לך להכיר את קולקציית התכשיטים הגברית של חברת ארטיזן ננו תכשיטים. החברה מציגה קולקציה המתאימה במיוחד ליום אהבה, בעיצובים גבריים. אבל מה שבאמת נותן להם את הטוויסט זה הטכנולוגיות המיוחדות מאחורי התכשיט, בדיוק מסוג הדברים שהגברים אוהבים.

תכשיט לגבר ליום האהבה

בשורה התחתונה את רוצה להגיד לגבר שלך כמה את אוהבת אותו, ומצאנו עבורך תכשיט שמאפשר לך להגיד לו את זה ב 120 שפות. שרשרת המלך מגיעה עם תליון עגול ועדין, ובמרכזו אבן שוהם מהודרת בצבע שחור. על האבן הטבעה מוזהבת של כתר, ושימי לב לזה – הטבעה מיניאטורית של הכיתוב ”אני אוהבת אותך“ ב 120 שפות. ההטבעה עשויה זהב 24 קראט.

ומה שהופך את התכשיט לכיף, זה זכוכית המגדלת המהודרת המגיעה במארז. ניתן לחבר אותה למחזיק המפתחות ובעזרתה ניתן לראות את ההטבעה המיניאטורית המרגשת. מודבר בטכנולוגית הטבעה ייחודית, שכמותה לא מצאנו במקומות אחרים.

ואם תרצי מתנה לחתיך שלך, ניתן למצוא גם עיצובים אחרים בקונספט דומה. כמו למשל תכשיט אהבה בכל השפות My Handsome. זהו תכשיט בעיצוב מלבני וגברי. במרכזו הכיתוב My Handsome גדול, וברקע הטבעה של ”אני אוהבת אותך“ ב 120 שפות. וכל זה על אבן קטנה בגודל 1.7X3 ס“מ.

וכמובן שישנם עוד עיצובים שונים אשר יכולים להתאים. מתנה שכזו קולעת בול – היא תאפשר לגבר שלך תמיד לזכור אותך. כך תמיד הוא תמיד יוכל לקחת את התזכורת לכל מקום, קרוב ללבו. זוהי מתנה מרגשת ומיוחדת המתאימה במיוחד ליום האהבה.

קרדיט תמונה FREEPIK


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן