0

עברתם לדירה בקרית שמונה? מזל טוב! העיר קריית שמונה עברה שינוי משמעותי מאד בשנים האחרונות והיום היא מציעה שלל אפשרויות ומגוון הזדמנויות לתושבים חדשים המגיעים לראשונה לגור בעיר. אז עברתם דירה לקריית שמונה? זה מה שצריך לעשות מרגע שאורזים ועד סיום ההובלה.

מעבר דירה יכול להיות תהליך לא פשוט הכולל שילוב של אנשי מקצוע, חברת הובלות מקצועית ותיאום בין גורמים שונים המגיעים לדירה החדשה. אחד הדברים החשובים ביותר כאשר עוברים דירה הוא נושא ההובלה והמעבר עצמו. להלן מספר טיפים שיעזרו לכם לעבור את ההובלה בהצלחה.

בחירת מוביל – הדבר הראשון שעושים כאשר עוברים לדירה חדשה הוא קביעת הובלה עם חברת הובלה מקצועית. אם אתם עוברים לדירה בקרית שמונה, כדאי למצוא חברת הובלות בקרית שמונה המכירה את העיר, את הכבישים והדרכים זאת על מנת שההובלה תהיה על הצד הטוב ביותר. כאשר בוחרים מוביל חשוב לבדוק שאכן מדובר במוביל איכותי עם ניסיון. בדקו האם מגיע לכם ביטוח על התכולה, האם המוביל עומד בזמנים, האם הצעת המחיר הראשונה שקיבלתם תואמת להצעת המחיר בפועל. באופן כללי, הובלות בקרית שמונה מתבצעות מידי יום על ידי מגוון חברת הובלות המכירות את כל השיטות והדרכים הבטוחות לביצוע הובלה.

אריזה איכותית – לאחר שקבעתם תאריך עם מוביל ומועד ההובלה כבר קרב. הגיע הזמן להתחיל לארוז את הציוד והחפצים שלכם. תוכלו לארוז את הציוד שלכם בעזרת חברת אריזה מקצועית או באופן עצמאי. בכל מקרה חשוב לסמן את הארגזים ולכתוב על כל ארגז את התכולה שלו. מומלץ לסמן ארגזים עם תכולה שבירה ולסדר אותם בסדר שיהיה נוח ונגיש למוביל.

שמירת מקום נוח למוביל – גורם המשפיע ישירות על ההובלה הוא המיקום של המשאית המוביל. אם אין גישה נוחה למשאית ההובלה, ככל הנראה שהסבלים יצטרכו לסחוב הרבה ציוד באופן רגלי – דבר המסכן את הציוד האישי שלכם. לכן נסו לשמור מקום נוח למשאית של המוביל, בקשו מהשכנים לא לתפוס את החניה המסומנת ונסו לעזור למוביל למקם את המשאית במקום נגיש וקרוב ככל שניתן.

סידור ציוד בחדרים – לאחר סיום ההובלה תוכלו להיעזר בסבלים ולבקש מהם למקם את הארגזים בכל חדר הרלוונטי אליו כך למשל ארגז או קרטון של צעצועים ממוקם בחדר הילדים, קרטון של ציוד עבודה ממוקם בחדר העבודה וכדומה. סדר כזה יקל עליכם משמעותית ויקצר זמנים בסידור הציוד.

זמן מנוחה לפני סיום היום – המובילים סיימו את העבודות, אנשי המקצוע כבר עזבו את הבית ואתם נשארתם עייפים ותשושים. זה הזמן לנצל את השקט, ליהנות מהצבעים של העיר, להזמין פיצה בפיצרייה בקרית שמונה , להקשיב לרעשי העיר קריית שמונה, לנשום את האוויר של ההרים והטבע העוטף את העיר ולאט לאט לסיים את היום.

לסיכום

קריית שמונה היא עיר שונה בצורה משמעותית ממה שאנשים מכירים ושומעים עליה. מעבר לדירה בעיר מיד יגרום לכם לתחושות חיוביות, הקהילה החמימה, אנשי המקצוע האדיבים והתחושה האדירה של שילוב עיר וטבע יחד תמשיך לגרום לכם לאושר ושמחה.

קרדיט תמונה FREEPIK


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן