0

לנד רובר היא חברה בריטית שלאורך עשרות שנים של פעילות הוציאה תחת ידיה מגוון רחב של סוגי רכבים. החברה נמכרה בתחילת שנות האלפיים לקבוצת טאטא ההודית, כמו חברת יגואר, ולכן רשתות ההפצה של לנדרובר ויגואר מאוחדות לרוב במדינות בעולם, כמו בישראל.

לנד רובר ריינג’ רובר

כאמור, לאורך השנים הוציא החברה שורה ארוכה של סוגי ודגמי רכבים. אחד האהובים שבהם הינו הלנד רובר ריינג’ רובר. מדובר ברכב שזכה עם השנים לחידושים רבים, בעל עיצוב קדמי קלאסי ומראה ההולך ונעשה אולטרא מודרני. הרכב מגיע עם חמישה מקומות בעלי מרווחים טובים לנוסעים ולנהג, אם כי ניתן גם להזמין גרסה מוארכת שיש בה שבעה מושבים. הרכב מציג ביצועים טובים מאוד גם עם מנוע הבנזין וגם עם הדיזל, ובסך הכל מתקבל רכב כביש שטח מהודר ומרשים מאוד, עם תא נוסעים מאובזר בכל הטכנולוגיות. באופן כללי, מחירי היבואן לרכבי יד ראשונה מתחילים מקצת יותר ממיליון ומאתיים אלף לדגמים של מנוע שלושה ליטרים, ומגיעים עד ליותר ממיליון וחצי עבור דגמים בעלי מנוע של ארבעת  אלפים ארבע מאות.

רובר וולאר – רכב יוקרה לכל דבר

עוד דגם פופולארי מאוד הוא הלנד רובר ריינג’ רובר וולאר. בניגוד לרכבי השטח שלרוב מאפיינים את החברה, כאן מדובר ברכב שיותר פונה אל היוקרה. הדבר מתבטא בעיצוב מרשים במיוחד, אלגנטי ונקי של החזות החיצונית של הרכב. בחלק הפנימים של המכונית יש טכנולוגיות מתקדמות, מסכי תצוגה והרגשה יוקרתית מאוד. בנוסף, יש לו תא מטען גדול ואפשר לבחור מבין כמה רמות אבזור וסוגי מנועי, מה שמאפשר התאמה אישית מאוד.

הדיפנדר – יותר שטח מכביש

בניגוד לרכבים הקודמים, שעם כל הכבוד מיועדים בעיקר לכביש, כאן מדובר ברכב שמאז ומתמיד תוכנן להיות חיית שטח. עם זאת, כמובן שלאורך השנים חלו גם בו שינויים מהותיים, ומה שהיא בעבר ג’יפ חזק לכל דבר, הפך לרכב שטח יוקרתי שבהחלט נעים לנסוע עליו בכביש. יש לו תא נוסעים נוח ומרווח עם אבזור טוב, אך כאן הדגש הוא כאמור פחות על חוויית נסיעה מפנקת. הרכב הזה יכול להתמודד כמעט עם כל אתגר בשטח, בין היתר באמצעות מתלי אוויר ממוחשבים, חיישנים מתקדמים ושלל מערכות נוספות. למי שמחפש לנד רובר דיפנדר למכירה , כדאי לדעת שנכון להיום מחירי היבואן נעים בין חמש מאות אלף שקלים לשבע מאות שאלף שקלים, כתלות בנפח המנוע ובדגם המסוים.

קרדיט לתמונות FREEPIK


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן