0

מה יכול להיות טוב יותר מאשר בילוי רומנטי בזוג, בילוי משפחתי או עם חברים על גבי יאכטה, המפליגה אל לב ים. אפשר רק לדמיין את עצמנו יושבים מול השקיעה עם כוס קפה או כוסית אלכוהול, אחרי יום של סיורים בחופים, מפרצונים וכפרים של יוון. אז כן, זהו בהחלט רעיון נחמד להשכיר יאכטה לתקופות משתנות, וזה בהחלט אפשרי – גם למי שאינו סקיפר.

איך בכלל עושים את זה?

יש כמה וכמה אפשרויות של השכרת יאכטה ביוון , ויש די הרבה חברות המציעות את השירות, כמו גם סוגי יאכטות שונים, אפשרות לשייט עם צוות מלווה, הפלגות קונספט, שייט עצמאי ושלל מסלולים מגוונים. קודם כל, למי שיש סקיפר במשפחה קיימת האפשרות להשכרה עצמאית. לשם כך צריך לפנות לחברות מקצועיות וכדאי להתייעץ עם גורמים שאפשר לסמוך עליהם, המכירים את החברות ואת האזורים, שיוכלו להמליץ על אזורי הטיול והאטרקציות. את החופשה בונים לפי מספר הימים, התאריכים, מסגרת התקציב העומדת לרשותכם, תחומי העניין של המשתתפים כמו צלילה חופשית, תרבות, קולינריה וכדומה.

למי שאין סקיפר, אפשר כמובן לצאת לשייט עם אנשי צוות שמלווים. קודם כל, יש את הסקיפר שנוהג את הסירה ואליו מצטרפים אנשים טובים לפי הבחירה, כמו צלם מקצועי, מדריך צלילה, מדריך יוגה וכדומה. היתרון כאן הוא שאין כל צורך בידע מוקדם, פשוט עולים על הספינה, וגם אפשר לתכנן את ההפלגה כך שתהיה מודרכת ומעניינת מאוד, בדיוק לפי מה שאוהבים, בין אם טיולים וסיורים בכפרים ובשווקים, שחייה וצלילה בלב ים, רביצה על החופים וכן הלאה.

כמה דברים שכדאי לדעת

אם אתם שוקלים להשכיר יאכטה כדאי שתדעו כמה דברים בסיסיים. קודם כל, יש אתרים של חברות ישראליות המתמחות בתום, שבהם אפשר לקבל המון מידע – גם על מסלולי השייט המומלצים. דבר שני, כדאי לזכור שלפחות באזור של יוון והאיים העונה להפליג היא במחצית השנה שבין אפריל לאוקטובר.

מלבד זאת, בבחירת החברות להשכרה, כדאי לשים את הדגש על חברה איכותית, מוכרת וגדולה. לעיתים המחירים יהיו גבוהים יותר, אבל הדבר מבטיח יאכטה מתוחזקת ללא בעיות, שירות איכותי יותר וכדומה, בניגוד לחברות קטנות שלא מכירים אישית, או שאין עליהן המלצות מאנשים שנהנו משירותיהן. דברים אלו נכונים בעיקר לקראת סוף העונה באוקטובר, אז מצבן של היאכטות נוטה להיות פחות טוב.

קרדיט לתמונות FREEPIK


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן