0

הפלגות לקבוצותזה רעיון נפלא, שמשלב גם פעילויות מהנות של גיבוש, וגם דרך נפלאה להעביר יום חופש, ליהנות מאטרקציה קצת אחרת, שלא כולם מכירים או התנסו בה. מה מציעה השכרת יאכטות גלי נעמה עבור הפלגות לקבוצות , ולמה ההפלגות הקבוצתיות הפכו להיות כל כך פופולריות בשנה האחרונה?

הפלגות לקבוצות – חוגגים יומולדת על המים!

לאחד מהחבר’ה שלכם יש יום הולדת בקרוב? במקום לסגור שוב עם מסעדה, בואו לשמוע מה יש לחברת השכרת יאכטות גלי נעמהלהציע לכם, כבילוי מושלם ולא שגרתי.  השכרת יאכטות גלי נעמה כבר אלופים בתכנון ימי הולדת “צפים על המים” – יום הולדת שחוגגים על יאכטה מהודרת, כל החברים ביחד, ולא משנה לאן שטים, העיקר ליהנות, להשתזף, לאכול טוב ולשתות טוב – בדיוק מה שמצופה מיום הולדת! אם אתם מתעניינים באירוע של הפלגות לקבוצות, כדאי שתראו מה יש לחברת השכרת יאכטות גלי נעמה להציע לאירוע היומולדת שלכם או של החברים שלכם: קבלת פנים מפוארת למוזמנים, קישוטים, בלונים, שלטי מזל טוב, כיבוד מפנק, יין, שתייה קלה ומזרני שיזוף רכים ונוחים על הסיפון, בדיוק בזמן השמש הטובה והמחממת. 

הפלגות לקבוצות – במיוחד לימי גיבוש לעובדים

השכרת יאכטות גלי נעמה מציעה לכם אופציה חדשה לחגוג יום כיף לעובדים שלכם: על יאכטה מפנקת, מצוידת בכל טוב, מספיק רחוק מהחוף ומכל מה שיכול להסיט את תשומת הלב של כולם, ומספיק קרוב אחד לשני כדי לייצר גיבוש אמתי. היאכטה המיועדת לאירועי הפלגות לקבוצות יכולה להכיל עד 13 אנשים, וכוללת מזרוני שיזוף מפנקים, מקלחת, סלון, פינת ישיבה מוצלת שבה ניתן לקיים פעילויות, 3 חדרים פרטיים וסלון. הכינו משימות, משחקים, או אפילו בקשו מהסקיפר שילמד אתכם קצת על היאכטה ואיך היא פועלת – אין כמו פעילות משלבת כוחות כדי לגבש את כל הצוות, אפילו כאלה שהגיעו במצב של כעס או תסכול (ויחזרו לאחר הפעילות נלהבים, שמחים ומגובשים).

הפלגות לקבוצות – מסיבות רווקות בפול ווליום

השכרת יאכטות גלי נעמה מזמינה אתכם לחגוג על היאכטה את מסיבת הרווקות הכי שווה שלכן, ובטוח שזו תהיה המסיבה שכולן יזכרו אחר כך במשך שנים! חברה או אחות שלכן מתחתנת? הנה סיבה טובה למסיבה מופלאה! על היאכטה, ביום או בלילה, רחוק מכל מקום (שזה אומר שאפשר לשיר בקולי קולות, לרקוד ולשמוע שירים בפול ווליום), עם כל החברות, חוגגות במשך שעות.

אתן יכולות להכין לכן פלייליסט של שירים אהובים ומקפיצים (על היאכטה יש אופציה לחבר את הטלפון לרמקולים), וכמובן אוכל ושתייה כמה שאתן רוצות. בנוסף, אתן מוזמנות לנצל את מזרוני השיזוף המפנקים על הסיפון, ולאחר מכן, אם תרצו, להיכנס להתקלח. אם תנאי הים ומזג האוויר יאפשרו זאת, תוכלו לקפוץ למים על גבי אבוב, כשהיאכטה מחכה ליד האבוב ומייצרת לכן גלים קטנים כשאתן במים.

השכרת יאכטות גלי נעמה מזמינה אתכם להיכנס לדף הפלגות לקבוצות ולמצוא את ההפלגה המתאימה עבורכם, הטלפון שלנו 0504600470

קרדיט לתמונות FREEPIK


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן