0

כולנו חיים בעולם שבו לכל אחד מאיתנו יש אמונה משלו ודרך משלו לראות את החיים. כפי שאת בוודאי יודעת לומר, אם את מגיעה מבית דתי, יש לא מעט מסוכמות שאנחנו צריכות לכבד. מחנכים אותנו, משחר ילדותנו, להתנהג בצורה מסוימת. אפשר גם להבין מדוע, שכן אם אנחנו חיים בחברה, צריכים להיות לנו חוקים מסוימים. יחד עם זאת, החינוך מגיע עד רמה כזו שגם אומר לנו את מי אנחנו צריכות לאהוב, עם מי עלינו להתחתן ואיזה תפקיד צריך להיות לנו בתוך המשפחה. להרבה מאוד נשים דתיות זה מתאים, אך מה עושה מי שרואה את עצמה אחרת? מה עושה מי שהבינה על עצמה לאחרונה שהיא בעלת נטיות הפוכות ? אם יש משהו לא פשוט, זה ללכת נגד הזרם. זה מורכב לכולם, גם לנשים חילוניות, אך בחברה הדתית זה עוד יותר קשה. ברוב המקרים החברה הדתית יותר סגורה או פחות נוהגת לדבר על דברים מסוימים. לכן כל אישה שמבינה שהיא גם לסבית וגם דתיה, עלולה למצוא את עצמה במשבר. להתמודד לבד מול קושי כזה זה לא פשוט, ולכן חשוב שתדעי ותביני: את לא באמת חייבת לעבור את המסע הזה לבד.

למה כדאי לבקש עזרה?

להיות לסבית דתיה , כאמור, זה לא פשוט. יש כאן הרבה מאוד קונפליקטים שצריך להתמודד איתם. מצד אחד, את רוצה להקשיב לעצמך ולרצונות שלך, אך מצד שני, כיבוד הורים עומד לפני הכול. לכן נשאלת השאלה: האם אפשר לשלב בין השניים? ואיך ההורים שלי באמת יגיבו אם אני אספר להם? הרי בסופו של דבר, מה שהם באמת רוצים זה לראות אותי כמה שיותר מאושר. אם גם את חושבת את כל המחשבות האלה וכבר הלכת לאיבוד, את לא לבד, וחשוב שתביני זאת. הרבה פעמים לסביות דתיות מוצאות את עצמן מתמודדות עם תחושה נוראית של בדידות. הן לא נוהגות לדבר על הדברים אפילו עם החברה הכי טובה, ואם יש תחושה שקשה לשאת, זו תחושת הבדידות. העניין הוא שהבדידות הזאת מתווספת לתחושת החוסר שייכות, הזרות והשונות. לכן, במקום לשאת בעצמכם את כובד הרגשות השליליים הלו, בקשי עזרה. לדבר עם מישהי אחרת, אפילו בעילום שם ואפילו בלי שהיא תדע מי את, זה מקל. למעשה, דווקא בגלל שתוכלי לקבל עזרה ממישהי שלא יודעת מי את, יהיה לך יותר פשוט לדבר איתה על הדברים.

ליווי לכל אורך הדרך

אם את מאמינה שמגיעה לך לחיות את חייך כפי שאת, מה פתאום שתוותרי על כך? מצד שני, כמובן שתרצי להימנע מטעויות מיותרות. לא תרצי להרגיש שאין לך יותר חלק בעולם הדתי ולא תרצי להרגיש שההורים שלך לא יודעים כיצד להתמודד עם המצב החדש. זו עוד סיבה נהדרת שבגללה כדאי לך לקבל עזרה. הדרכה מקצועית ממישהי שמכירה את התחום הזה לעומק תוכל לעזור לך להבין מה באמת כדאי לך לעשות. איך באמת נכון להציג את הדברים בפני המשפחה וכיצד להתמודד עם החברה. את יכולה להיות בטוחה שאחרי שתקבלי תמיכה ועזרה, תוכלי לצאת לדרכך החדשה. תוכלי לחיות את חייך מבלי להיות בארון, אז למה את מחכה? לכל אחד ואחת מאיתנו מגיע להיות מאושר ומאושרת. לכן, אם גילית ואם אהבת את הנטיות המיניות שלך, אל תדחיקי אותן. פני עוד היום לקבלת עזרה ותראי שגם את, כפי שעשו נשים דתיות רבות לפנייך, תוכלי לחיות חיים מלאים: באמונה ובאהבה.

קרדיט לתמונות FREEPIK


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן