0

הקיץ כבר תיכף מגיע ועימו עולות הטמפרטורות וגם הרצון להרזות ולהיות בכושר. אז כדי לשמור על דיאטה מתאימה למזג האוויר החם, חברת הרבלייף מציעה דיאטת שייקים מעולה, אפקטיבית וקלילה.

מה שמייחד את השייקים של הרבלייף

בכדי לשמר אורח חיים בריא, לרדת במשקל ולשמור על הכושר, ישנם כמה מוצרי הרבלייף מתאימים, המוצעים בערכות שונות. אכן, לאורך השנים יצרה חברת הרבלייף מוצרים רבים, ובהם בולט במיוחד שייק הרבלייף טעים, קרמי ועשיר, שלוקח כמה שניות בודדות להכינו.  השייק יעניק לכם ארוחה שלמה, קלילה וטעימה, מצוינת לבקרת משקל, עם מקור מעולה לחלבונים איכותיים ולמקרו נוטריינטים. כמו כן, השייקים מוצעים בשמונה טעמים נהדרים, שניתן אם רוצים להגדיל את רמת היצירתיות להוסיף להם מגוון ירקות, פירות ותבלינים.

רעיונות מדהימים לשייקים של הרבלייף

השייקים של הרבלייף מוצעים כאמור בשמונה טעמים נהדרים, הכוללים וניל ווניל כשר למהדרין, שוקולד, תות, וניל עוגיות, פירות טרופיים, מלון וקפוצ’ינו. תוך כמה שניות תזכו בשייק בריא בטעם נהדר, שטעים כמו שהוא. יחד עם זאת, אם תרצו תוכלו גם לגוון את השייקים עם סוגים שונים של פירות, ירקות ותבלינים כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • קחו שייק בטעם תות והוסיפו לו רבע כוס של דובדבנים או פירות יער קפואים, כמו אוכמניות או פטל. לכך תוכלו להוסיף עוד כף של קרם קוקוס, העבירו הכל בבלנדר ותזכו בשייק סגול בריא וטעים.
  • לשייק וניל הוסיפו בבלנדר חצי בננה ורבע כפית של ג’ינג’ר מגורד, וקיבלתם שייק סמיך וטעים שגם מרגיע את מערכת העיכול.
  • לחיזוק האנרגיה של הגוף בשעות הצהרים הוסיפו בבלנדר לשייק שוקולד שני תמרים, כפית של מיץ לימון סחוט, בננה אחת, רבע כפית סילאן ורבע כפית של טחינה.
  • בכדי לזכות בשייק הכי מפנק במרקם של גלידה, קחו שיק בטעם קפוצ’ינו והוסיפו לו בבלנדר בננה, חצי כפית קקאו מומס, רבע כוס חלב סויה דל קלוריות וקוביות של קרח.
  • לשייק פירות קלאסי קחו שייק של הרבלייף בטעם פירות טרופי, הוסיפו לו כל פרי שיש לכם בבית כמו אגס, מלון, אפרסק, מנגו, שזיף או קיווי, ערבבו בבלנדר עם קרח ותיהנו.
  • קחו שייק מלון של הרבלייף, הוסיפו לו בבלנדר גזר, כפית של ג’ינג’ר מגורד, מעט קינמון וקרח, ותיהנו משייק הכי כתום שיש.
  • לבטן נפוחה קחו שייק מלון של הרבלייף והוסיפו לו חצי מלפפון, שני עלי חסה, מיץ של חצי לימון וכמה עלי נענע טריים. העבירו בבלנדר ותיהנו משייק קליל ומרגיע.
  • קרדיט לתמונות FREEPIK

Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן