0

תל אביב ללא ספק הייתה ותמיד תהיה היעד הפופולארי ביותר להשקעה בנדל”ן למגורים בישראל. אם אתם מחפשים דירות למכירה בתל אביב, חשוב מאוד שתדעו כיצד לחפש בצורה נכונה וכיצד לרכוש את הדירה המתאימה לכם, בצורה חכמה על מנת שלא יוסב לכם באופן כלשהו הפסד כספי.

מי משקיע בנדל”ן בתל אביב?

כאשר מדובר על השקעות תל אביב נדלן, מדובר על משקיעים מתוחכמים שיש להם רקורד מוכח של הצלחות בשנים עברו. אותם משקיעים לא פעם מחזיקים כבר נכס אחד בתל אביב ונהנים מתשואות על שכירות והשבחת נכס משמעותית בשנים האחרונות. לאלה מצטרפים צעירים מצליחים אשר מבינים כי נכס בתל אביב מהווה קפיצת מדרגה כלכלית משמעותית עבורם. הצעירים הללו די מפוכחים בכל הנוגע לפנסיות שלהם בעתיד ועל כן הם מבינים כי ככל שההשקעה בנכס שיעניק תשואה שעדיין גבוהה באופן משמעותי מכל אפיק השקעה סולידי אחר, יהיה לכם ביטחון כלכלי בעתיד. גורם נוסף ומסקרן אשר נכנס לשוק הוא משקיעים זרים לא יהודים. אותם משקיעים רואים בפריחה הכלכלית ובפעילות הכלכלית האינטנסיבית בעיר זאת כאינדיקטור מבטיח בתחום השקעות הנדל”ן.

 למה כדאי להשקיע בתל אביב?

אין ספק כי העיר תל אביב היא עיר אטרקטיבית ביותר להשקעה. המחירים בתל אביב ובמרכז בפרט בכלל ימשיכו לצמוח. מדובר על טרנד עולמי אך תל אביב שונה במקצת וזאת בשל כמה סיבות: ראשית הרגולציה והבירוקרטיה הארצית והעירונית מעכבות באופן מהותי את תהליכי הבנייה של פרויקטים חדשים, ישראל מחזיקה בנתוני הריבוי הטבעי מהגבוהים בעולם, יש גידול מתמיד במספר עולים לארץ מקהילות אירופה וארצות הברית אשר רואות בעיר תל אביב אופציה עירונית מועדפת וכן, עתודות הקרקע במרכז תל אביב, בלב ההעיר הולכות ומתקרבות לקו האפס.

היכן כדאי לרכוש דירה בתל אביב?

אם אתם תוהים היכן כדאי לרכוש דירה בתל אביב, הרי שמרכז תל אביב עדיין מובילה מאוד בכל הנוגע לביקוש לרכוש נכסים למגורים והשקעה. לב תל אביב מהווה את האזור שבו מתנהלת פעילות אינטנסיבית ביותר של משקיעים אשר לא מחפשים רק דירות יד שניה, אלא גם דירות חדשות, בעיקר בגין ההזדמנות לרכוש דירה על הנייר ולהנות מהשבחה מהותית עם השלמת הבנייה. רוכשי הדירות במרכז העיר תל אביב מבינים כי תמיד יהיה ביקוש לדירות הללו ורוצים למצות את פוטנציאל השבח שמגלמת הרכבת הקלה משום שהאזור יהיה בחיבור שבין שלושת הקווים ויאפשר להגיע לכל אזור גוש דן ברכבת.

חשוב כמובן לבחור את הדירה הנכונה בתל אביב טרם רוכשים אותה, כאשר יש צורך לשים דגש על סוג הדירה המבוקשת, המיקום שלה, המחיר שלה, האופציה שהדירה המדוברת תפיק רווחים בגין פרויקט התחדשות עירונית שהבניין יעבור ועוד.


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן