0

מבקשים לקנות פסטרמה כמה שיותר טעימה ובריאה? כדאי לכם לקנות פסטרמה מנתח שלם כחתיכה שלמה או כמוצר פרוס. יש מגוון טעמים מעולים בתחום הזה, גדון של פסטרמה מעשנה שקיבלה טעמים מגרים של עישון ממושך ועדין, וכן פסטרמה מקורמלת בדבש, פסטרמה מהגריל ופסטרמה מקסיקנית.

למה כדאי לבחור פסטרמה מנתח שלם?

בימינו יותר ויותר אנשים בוחרים לקנות פסטרמה מנתח שלם, בעיקר של חברת עוף טוב, בזכות שורה של יתרונות שמוצר זה מציג:

  • שלא כמו נקניקים אחרים העשויים מבשר מעובד, ממקורות ונתחים שונים של בשר, פסטרמה מנתח שלם תעניק לכם בשר ממקור אחד, שלם וידוע, שלא עבר הליכי עיבוד ולכן גם שומר הרבה יותר טוב על ערכי התזונה שלו.
  • בחירה בנתח שלם של פסטרמה תעניק לכם בשר דל שומן  שיש בו רק 2 אחוזי שומן ב-100 גרם. לכן הבשר טוב למי שרוצה לשמור על משקל ולמי שנדרש בתזונה דלת שומן.
  • פסטרמה איכותית מנתח שלם של עוף טוב עשירה בערכי תזונה חיוניים, לרבות 18 גרם חלבון לכל 100 גרם של פסטרמה, וכן שפע של ויטמינים ממשפחת בי, ברזל ואבץ.
  • נתח שלם של פסטרמה מבית עוף טוב תבטיח קבלת מוצר מזון איכותי ובריא שאינו מכיל רכיבים מזיקים, כמו שומן טראנס, סודיום גלוטומט, ותוספי שימור וטעם. כמו כן הפסטרמה עשויה מבשר עוף איכותי שגודל בתנאים מבוקרים ללא אנטיביוטיקה.
  • פסטרמה עשויה מנתח שלם מעולה להכנת כריכים טעימים, מזינים, בריאים ומשביעים לבית ספר, לעבודה, פיקניק, ארוחת ערב וכו’. על הכריכים ניתן למרוח כל סוג של ממרח, בין אם מדובר בממרח מיונז, טחינה, פסטו, חריף, עם פרוסות עגבנייה, מלפפון חמוץ, זיתים. או בלחמניות, בגט, לחם מקמח מלא, ועוד.
  • מלבד כריכים עם נתח שלם של פסטרמה תוכלו להכין עוד שפע של מנות בריאות, וטעימות. למשל תוכלו לקחת נתח שלם של פסטרמה ולחתוך אותו לרצועות או קוביות, להקפיץ אותו בווק יחד עם ירקות ונודלס, וכן להוסיף אותו לסלט ירקות עשיר וצבעוני. בנוסף תוכלו לשלב נתח כזה בפסטות, בשקשוקה, עם אורז ובעוד מגוון תבשילים אחרים.
  • עם עוף טוב, פסטרמה הודו מנתח שלם מוצעת במגוון טעמים של גריל, מעשנה, מקסיקני חריף ומקרומל בדבש. מבחר זה מאפשר לכל אחד לבחור בשיטת עשייה ותיבול מועדפת עליו.

קרדיט תמונה FREEPIK


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן