0

גם לכם קורה שנגמר הגז באמצע הבישול? אם כן, אין סיבה להמתין זמן רב בלי שאפשר להשתמש בכיריים, במחמם המים ובשאר צרכני הגז שבביתכם. כיום ניתן להזמין בלונים מאוד פשוטה מהירה וקלה, גם דרך האינטרנט.

קודם כל – שלא ייגמר לכם

בדרך כלל, בלוני הגז הסטנדרטיים מספיקים למשפחה ממוצעת לתקופה של כחודשיים – שלושה. יחד עם זאת, כמובן שהדבר תלוי בהרגלי צריכת הגז שלכם ובמספר הנפשות בבית. ברור שיש הבדל בין משפחה עם שני ילדים שמרבה לאכול בחוץ, לבין משפחה עם ארבעה ילדים שנוהגת לסעוד בבית וגם לארח חברים ובני משפה לארוחות. אבל בכל מקרה, אין סיבה אמיתית שייגמר לכם הגז באמצע הבישול. “הפתרון” שלמעשה כמעט כולם מודעים לו, הוא פשוט לעבוד עם שני בלוני גז שעומדים מחוץ לבית. כך, כאשר נגמר הבלון הראשון פשוט הולכים לנקודת הגז, סוגרים את הבלון הריק ופותחים את הבלון החדש, וממשיכים לבשל. באותה הזדמנות גם מרימים טלפון או נכנסים לאתר של ספקית הגז שלכם ומזמינים בלון חדש, וכך מחדשים שוב ושוב את המלאי.

ואם כבר נגמר לי?

אם הפתרון שלעיל אינו אפשרי עבורכם, למשל כי אין מספיק שטח להצבה של שני בלונים, או אם אתם נאלצים לעבוד עם בלונים קטנים בגלל שטח מוגבל, חשוב שתדעו שכיום קבלת גז בלונים פשוטה מאוד. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר של ספקית הגז שלכם, ובעמוד הרלוונטי לציין את סוג הבלונים הנדרשים, ולהשאיר את פרטיכם הכוללים שם, כתובת ופרטי התקשרות. בהתאם למערך ההפצה של החברה באזורכם תקבל את הבלון תוך מספר ימים בודדים, וכמובן שכדאי לבדוק את מהירות השירות בין מספר חברות. אכן, לעיתים כדאי לנצל את מועד ההחלפה בשביל לראות אם קיימת ספקית המציעה שירות ומחירים טובים יותר.

פשוט להחליף חברה?

בוודאי. לא כל הציבור מודע לרפורמות של השנים האחרונות, שנערכו בשוק הגז ומזכירות במידה רבה את הרפורמות של השוק הסלולארי. המטרה של הרפורמות היא להגביר את התחרות ולשפר את המחירים ואת השיפור המוצע לצרכן, וזאת על ידי הקלת החלפת הספקיות במידת הצורך. המעבר רק מצריך אתכם להשאיר את פרטיכם באתר החברה, או לפנות אליה בטלפון. מכאן והלאה היא כבר תדאג לכלל תהליך הניתוק מהחברה הישנה וחיבור אליה, כאשר החברה הישנה מחויבת לשתף פעולה ואסור לה להערים בעיות. החברה החדשה תתזמן את החיבור מול הניתוק של החברה הישנה, כך שלכל היותר יחלפו כמה שעות עד שתקבלו את הבלונים החדשים לאחר לקיחת הישנים.


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן