0

משקיע שצבר סכום של מאה עד חמש מאות אלף ש”ח ומעוניין להשקיעו בנדלן, עשוי להניח שהסכום העומד ברשותו אינו מספיק עבור השקעה בנדלן בארץ ללא תוספת מימון של משכנתא. הנחה זו אינה מדויקת, שכן ניתן למצוא אפיקי השקעה משתלמים בנדלן בארץ גם עבור סכומים של מאה עד שלוש מאות אלף ש”ח. במאמר הבא נציג בפניכם שלושה אפיקי השקעות נדלן קטנות משתלמים בישראל, שסכום ההשקעה בהם נמוך ממה שחשבתם.  

השקעה בנדלן בפריפריה

אם יש בידכם סכום של קרוב לחמש מאות אלף ש”ח, תוכלו, בעזרת משכנתא קטנה של כעשרים אחוז מערך הנכס, לרכוש נכס בפריפריה. במקרה כזה, חשוב לבצע חיפוש מעמיק על מנת לאתר נכסים במחיר אטרקטיבי בשכונות ואזורים בהם קיים ביקוש גבוה להשכרה.

  • טיפ חשוב למי שאופציה זו מתאימה לו – כדי לבדוק אם ההשקעה משתלמת, יש לחשב את הוצאות התחזוקה של הנכס, את עלויות הנסיעות שתידרשו לבצע לצורך בקרה וניהול הנכס וכן את הזמן שיידרש לכם למצוא שוכרים לנכס – תקופות שבהן הנכס יעמוד ריק.

השקעה בקרקע חקלאית

אם אתם יכולים להרשות לעצמכם להשקיע היום בידיעה שאת התשואה תוכלו לקבל רק בעוד מספר שנים, רכישת קרקע חקלאית היא מצוינת עבורכם כאפיק השקעה בנדלן בישראל. התשואה המצופה מהשקעה בקרקע חקלאית שמופשרת לצורכי בנייה היא תשואה של מאות אחוזים. הסיכון בהשקעות מסוג זה הוא שאינכם יכולים לדעת מראש מתי תופשר הקרקע לבנייה, אם בכלל תופשר, יחד עם זאת, ככל שעולה הביקוש לדיור, גובר הצורך בהפשרת קרקעות. ניתן למצוא כיום קרקעות הנמצאות בשלבים שונים של תהליכי הפשרה.

  • טיפ למשקיעים בקרקע חקלאית – בדקו מראש שהקרקע נמצאת בשלבים מתקדמים של תהליכי הפשרה, שמדובר בקרקע פרטית ושמוכר הקרקע הוא בעל זכות המכירה.

השקעה בנדלן מסחרי

רכישת נדלן מסחרי המיועד להשכרה כמשרד או חנות, היא אופציה מצוינת עבור מי שמבקשים להשקיע בנכס שיספק להם הכנסה נוספת קבועה. כיוון שאלו נכסים קטנים, מדובר בהשקעה בסכום נמוך, גם אם המחיר למטר רבוע הוא גבוה. דמי השכירות בנכסים מסחריים הם גבוהים, ועל פי רוב קיים ביקוש גבוה להשכרת נכסים אלו. השקעה בנכס בפרויקט נדלן מסחרי מוצלח עשויה להניב תשואה שנתית של שישה עד עשרה אחוזים. כאשר מדובר ברכישת משרד להשקעה בפריפריה, התשואה עשויה להיות גבוהה אף יותר.

השקעה סולידית בנדלן בישראל

אם צברתם סכום של כמה מאות אלפי שקלים להשקעה, שוק הנדלן הישראלי מספק מגוון אפשרויות לרכישת נכסים שיניבו תשואה נאה, ללא צורך לקחת משכנתא גבוהה למימון הרכישה. השקעה בנדלן בארץ אפשרית גם אם סכום ההשקעה נמוך מחצי מיליון ש”ח, בנוסף לכך, השקעה בישראל היא פשוטה, נוחה ותורמת לא רק לכם כמשקיעים, אלא גם לכלכלת המדינה. כל שנותר לכם לעשות כעת, הוא לפנות לחברה המתמחה בהשקעות נדלן בישראל בכדי לאתר את הנכס המתאים עבורכם.

המאמר נכתב בשיתוף עם חברת ספיר ברנובסקי המומחים בהשקעות נדלן.

קרדיט תמונה PIXABAY


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן