0

אל מדינת ישראל ניתן לייבא הכל – גם מסגרות. יש לכם תמונות מרהיבות שזקוקות למסגרות? אלה הדברים שכדאי להביא בחשבון.

מסגרת לתמונה איננה אלמנט שולי, כי אם בעל משמעות רבה. כל יצירת אומנות, כל צילום מיוחד או ציור אסתטי יוצאים נשכרים ממסגרת שמיוצרת ומעוצבת ברמה הגבוהה ביותר. עבור תערוכות ומיצגים, לבתי עסק נבחרים וגם לשימוש פרטי, כדאי לדעת שגם בארץ ניתן להשיג מסגרות איכותיות, מייבוא.

מסגרות בהתאמה לצרכים שלכם

בייבוא של מסגרות לתמונות כדאי להביא בחשבון את הצרכים המיוחדים שעומדים על הפרק. לדוגמא, כאשר רוצים לפתוח גלריה חדשה או להציג תערוכה, נדרשות מסגרות ברמה הגבוהה ביותר. את המסגרות שמייבאים צריך להתאם לקונספט של התערוכה או התצוגה. בתערוכות מסוימות נרצה להגיע לכך שכל אגף יתאפיין במסגרות מסוג מסוים. עיצוב כל מסגרת יכול להיעשות בכפוף לקונספט מרכזי או שיהיה קו מקשר מסוים, אך גם הבדלים מסוימים.

משקל המסגרת שמייבאים

גורם מאוד מרכזי בבחירה של המסגרות שרוצים לייבא מחו”ל הוא המשקל של המסגרת. לעיתים תהיה רצויה מסגרת בעלת הרבה נוכחות, מחומר כבד ורב רושם. עם זאת, לא בכל מצב ניתן יהיה לתלות את המשקלים הניכרים. כיום ניתן לייצר ולהזמין גם פתרונות שנראים מאוד מסיביים, גדולים ובעלי הרבה אווירה, אך מחומרים שאינם שוקלים כה הרבה. על מנת להביא בחשבון את השיקולים המתאימים לעניין זה אפשר להתייעץ עם יבואן או עם חברה מקצועית שעוסקת באספקה של מיטב המסגרות לתמונות מרהיבות.

עמידות המסגרת ועמידות התמונות

עם כל החשיבות של האסתטיקה במסגרות שמייבאים ארצה, צריך להביא בחשבון גם את העמידות. על פי רוב כדאי לבחור מסגרות עמידות ביותר, שבנויות כך שמקדמות את ההגנה על התמונות. מסגרות המשולבות עם כיסוי זכוכית איכותית ולעיתים כיסוי פלסטי שקוף ביותר, שומרות על שטח הפנים של התמונה בצורה מיטבית. העמידות של המסגרת חיונית ביותר בתצוגות אומנותיות ובגלריות אך גם בחללים מסחריים או בתוך מבנים מיוחדים שבהם נהוג להציג יצירות ותמונות. לא בנקל ניתן להעריך את העמידות של המסגרת, ללא בחינה מקצועית מעמיקה. לכן ראוי כי ייבוא המסגרות יתבצע על ידי אנשי מקצוע המבינים בחומרי הגלם השונים, באיכויות ההרכבה ובהתאמה לתמונות בגדלים השונים.

עץ, פלסטיק ומה שביניהם

ייבוא מסגרות לתמונות מתאפשר כיום ממקומות שונים בעולם. ייצור מסגרות במדינות מסוימות נעשה בתנאים מודרניים בעוד שישנן מדינות שם מבצעים תהליכי ייצור מסורתיים יותר. מסגרות עבות או דקות, קלות או כבדות, יכולות להיות מיוצרות מעץ מלא, מעץ מעובד, מחלקים פלסטיים ולעיתים אף ממתכות. לכל חומר גלם יתרונות, בין אם בנראות ובין אם בתחושה, בין אם במגע ובין אם בעלות או ברמת הדיוק של ההרכבה. בחירה מיטבית של חומר הגלם שממנו מייצרים את המסגרות תאפשר קבלת תוצאות טובות יותר.

יבואנים עם רקע באומנות

מחפשים פתרונות של ייבוא מסגרות לתמונות? כדאי להעדיף יבואנים שאינם אך ורק גורם מסחרי. יבואנים בעלי רקע באומנות והבנה מקצועית ואסתטית, יוכלו להשיג את הפתרונות הטובים, מאת היצרנים והספקים הנבחרים ברחבי העולם. כך תוכלו לשים כל דבר ותמונה במסגרת המתאימה, לתת את הכבוד ליצירה ולתמונה. 

קרדיט תמונה FREEPIK


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן