0

ימים חמים ועונת הרחצה לא עד כדי כך רחוקים מאיתנו, כפי שנדמה לנו. אפשר להתחיל לחשוב כבר עכשיו,  מה תלבשי לחוף הים בקיץ שנת 2022. תצוגות אופנה של בגדי ים לעונת אביב-קיץ 2022-2023 שהתקיימו בניו יורק, מילנו, פריז, לונדון הכתיבו טרנדים עולמיים לעונת הרחצה הקרובה.

כשמסתכלים על הדגמים האופנתיים על במות של מצעדי אופנה, נוצרת התחושה שכנראה כבר ראינו את זה פעם. אבל חשוב לזכור שכל מה שקורה באופנה בכללי, ובנישה של בגדי ים בפרט, רק משקף את הטרנדים העולמיים בדרך חיים, תופעות חברתיות שונות, השקפות עולם המובילות בחברה. לכן, אפשר לשים לב שהטרנדים האופנתיים יורדים מהסגנון ה”סקסי” ו”פרובוקטיבי” של בגדי ים וחוזרים לסגנון רומנטי, מצד אחד שמח וצבעוני, אך יחד עם זאת אלגנטי ופרקטי.

בגדי ים סרוגים.

אחד הטרנדים שהופיעו על במות מצעדי אופנה הוא בגדי ים סרוגים. הטרנד לא חדש בפני עצמו וחוזר אלינו משנות ה-70 וה-90. בגדי ים בסגנון בוהו-שיק רומנטי מזכירים לנו על גוף ונפש חופשיים, קירבה לטבע ולשמש. באופן כללי, בגדי ים סרוגים פחות מתאימים לשחייה או פעילות אקטיבית במים, אלא יותר לרביצה על חוף או על מיטת שיזוף. בשילוב עם פראו מותאם, בגד ים סרוג מתאים למסיבה רומנטית ליד הבריכה או לערב בנות בספא.

בגדי ים בסגנון ספורטיבי.

הטרנד הבולט הנוסף הוא בגדי ים עם קווים ספורטיביים. מה בעצם הופך בגד ים לספורטיבי? אלה בעיקר מאפיינים של נוחות ופונקציונליות. כאשר מדובר על בגדי ים לספורטאים, החשיבות הרבה ניתנת לנוחות של בגד ים, ליכולת להחזיק חזה ולהתאים היטב לגוף, לגמישות ויכולת להתייבש מהר, להיות נעים לעור ולהחזיק מעמד במשך שעות של אימונים. את כל המאפיינים האלה ניתן להשיג באמצעות התאמת בד לייקרה איכותי ואיפיון גזרות מיוחדות, רצועות התאמה, בטנה פנימית באזור חזה. כל העיטורים החיצוניים כמו הדפסים מורכבים, סילסולים, רצועות דקות ולא יציבות – כל העיטורים האלה כלל לא תורמים לפונקציונליות ולנוחות של בגד ים. לכן בגדי ים בסגנון ספורטיבי הם בעיקר בגד ים בגזרות נוחות, ללא עיטורים חיצוניים מיותרים, עם בטנה פנימית לחיזוק הגוף ובד לייקרה איכותי שיתאים לפעילות במים מלוחים של ים או במי כלור של בריכה.

בגד ים שלם עם מחשוף עמוק.
טרנד נוסף לשנת 2022 הוא בגד ים שלם אבל עם מחשוף עמוק עד לקו המותניים. לא בטוח שהגזרה כזאת מתאימה לכל אחת ואחת. אבל מה שבטוח, הגזרה כזאת פותרת בעייה לנשים שרוצות בגד ים שלם ולא סגור מדי.

בגדי ים עם שרוולים ארוכים.

בגדי ים עם שרוולים כבר כמה שנים לא יוצאים מהטרנד ומהאופנה. אם בעבר בגדי ים ארוכים היו שייכים לעולם של גולשות ים מקצועיות שהיו חייבות להגן על כתפיים ועל גופם בכללי משמש בזמן שהייה ארוכה בים, בימינו כל אישה שדואגת לבריאות שלה בטווח הארוך פונה לבגדי ים שכוללים שרוולים המגנים על כתפיים וידיים משמש הרסנית. המעצבים המקצועיים דואגים לספק טעמים שונים בבגדי ים. לכן גם נשים שלא אוהבות בגד ים שלם וסגור ממש, יוכלו למצוא בגד ים שני חלקים עם טופ הכולל שרוולים.

טרנדים של צבעים.

המעצבים אוהבים להשתעשע עם צבעים והדפסים. הם אוהבים לפנות גם לתקופות היסטוריות כדי לגרום לוינטג’ להיראות טרנדי ואופנתי. זה קרה גם השנה.

אחד הטרנדים שחשבנו שנעלמו מהאופק האופנתי הם פרינטים חייתיים. טעינו. פרינטים בצבעים של נמר, זברה, נחש או ג’ירפה חוזרים ובגדול לאופנה של בגדי ים 2022. והאמת היא הטבע תמיד יכול להיות בטרנד. ניתן לשלב את בגדי ים כאלה עם אביזרים תואמים, או אביזרים טבעיים כמו כובעי קש וסלסלת חוף מקש.

פרינטים גיאומטריים יכולים לעשות פלאים עם גוף האישה. בעזרת פרינט וגזרה אפשר לקבל מותניים צרות, חזה מרהיב, קו ירכיים מוגדר. החלטה על כיוון פסים בבגד ים יכולה להצר את הגוף המלא, וההפך, לגרום לגוף צנום להיראות מלא יותר. מה שחשוב לפני בחירת בגד ים עם פרינט גיאומטרי הוא להחליט מה כדאי להדגיש ואיפה צריך לתקן. ובגד ים עם פרינט מתאים יכול לפתור בעייה כזאת.

בין הצבעים והפרינטים הקלאסיים שנשארים איתנו תקופה ארוכה ואולי לתמיד הם פרינט פרחים וצבע שחור.

בין הטרנדים בתעשיית האופנה עולה טרנד של פנייה ליעוץ וקבלת תחזית צבעים ממכון צבעים פנטון אשר כל שנה מציג קו צבעים טרנדיים וביניהם צבע מוביל באותה השנה. לפי מכון צבעים פאנטון, צבע השנה ב-2022 הוא גוון כחול שכולל בתוכו גוונים של סגול-אדום PANTONE 17-3938 Very Peri  המסמל את “החדשנות והטרנספורמציה העולמית המתרחשת”. בגד ים בצבע כחול-סגלגל יכול להיות בצורת ביקיני, או בסגנון של בגד ים שלם, ספורטיבי או סרוג, אך מה שחשוב שתרגישי בו נינוחה, מתחדשת ותמיד מוכנה לטרנספורמציה.


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן