0

קניית חדר שינה, היא קנייה לא פשוטה המלאה במספר החלטות עיצוביות וכלכליות שונות, שהולכות לעצב את השנים או העשור הקרוב שלנו ולפעמים אם ביצענו בחירות נכונות, אז גם יותר. קניית חדר שונה כוללת כמה מרכיבים ודברים שיש לחשוב עליהם, בניהם גם מיטות זוגיות, ארון ושידות, וגם בחירה עיצובית וקו כללי, ושמירת מרווח בחדר למעבר ולנוחות. לכן, כשאנו קונים חדר שינה חדש, יש מגוון דברים לשקול ולקחת בחשבון, כדי לוודא בחירה נכונה ושקולה, שתוכיח את עצמה ותרצה אתכם במשך שנים. לשם כך לפניכם המדריך לקניית חדר שינה.

מה צריך לשקול ולעשות בעת קניית חדר שינה?

רכישת הרהיטים בחנויות מומלצות

כדאי לקנות את הרהיטים המומלצים והאיכותיים בשוק, כאלה שיבטיחו שחדר השינה ימשיך להיות נוח ומרצה גם לעוד מספר שנים ועשורים – ערכו חקר קצר על חנויות ורשתות שמוכרות רהיטי שינה ומיטות, ובדקו מה מומלץ ואיזה קו עיצובי מתאים עבורכם. מומלץ לעשות סקר שוק קצר ולבדוק בכמה מקומות על רהיטים ומיטות זוגיות, כדי לקבל עוד רעיונות ואופציות, וכן היכרות עם המחירים השונים והממוצע הקיים בשוק. החנות רהיטים אלברי  מציעה מגוון של מיטת זוגיות, מזרונים, ורהיטים לחדר השינה בעיצובים שונים, שכדאי לקחת בחשבון בעת בדיקת ההיצע הקיים בשוק.

רכישת חדר שינה קומפלט, או הרכבת רהיטים

לפני קניית חדר שינה, חשבו האם אתם מעדיפים להרכיב את חדר השינה בעצמכם על ידי רכישת מגוון רהיטים המתאימים ומשלימים זה את זה לפי בחירתכם האישית, או לחילופין לרכוש חדר שינה קומפלט בו מעצבי החנות כבר הכינו חדר שינה מוגמר בו הרהיטים מתאימים זה לזה ומשתלבים יחד בחדר.

גודל הרהיטים ומדידות החדר

האספקט הפרקטי שתצטרכו לדאוג לו, הוא מדידת חדר השינה. זה השלב הראשוני שיקבע בכלל איזה גודל של מיטות זוגיות אתם יכולים להרשות לעצמכם לקנות עבור החדר, איזה גודל של שידות וארונות יתאימו וייכנסו בממדי החדר.

שמירת מרווח בחדר

שמירת מרווח בחדר הוא אחד העניינים החשובים שכדאי לשמור עליהם. המרווח בחדר ותחושת האוויר והניקיון בו, יתרמו לרמת הסדר המחשבתי והרוגע שתוכלו לשאוב מחדר השינה שלכם. חדר השינה צריך בדיוק להיות המקום הזה, שעוזר לנקות את הראש אחרי יום עמוס, ומשדר רוגע. לכן שמרו עליו מרווח, מסודר ולא עמוס בחפצים גדולים מדי.

בחירת קו עיצובי

הקו העיצובי של החדר יחבר בין הרהיטים ויוכל להפוך את כל הרהיטים השונים בחדר למכלול של הרמוניה וקו נקי ומותאם. בחרו מוטיב חוזר שתרצו לראות בחדר שלכם, אם מדובר בצבע עץ, בהדפס מסוים, בגוון צבע מסוים שאתם בוחרים ואוהבים. חשבו על מה ישדר את התחושה שהייתם רוצים למצוא בחדר השינה שלכם – את הניקיון והרוגע, את החום והשמחה, או את המקום הלבן והריק לחשוב בו מחשבות גדולות ולהתרוקן מהיום הארוך. בחירת הקו העיצובי מראש, תבטיח שכל הרהיטים אכן יתחברו יחד לחבר יפה ומיוחד, שתוכלו לאהוב ולשמוח ממנו למשל עוד שנים רבות.

קרדיט תמונה FREEPIK


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן