0

דייטים ראשונים יכולים להיות חוויה מרגשת, אבל יחד עם זאת, בואו נודה, גם מאתגרת. אתם יוצאים לדייט הראשון כדי להכיר מישהו חדש, לבדוק את מידת ההתאמה והמשיכה, בתקווה לפתח קשר רומנטי. הבעיה היא שבדייט ראשון קשה להיפתח, להראות את קשת צבעי האישיות שלכם, למצוא נושאי שיחה משותפים ובאופן כללי לנקות את האווירה המתוחה. יש הרגשה של ראיון עבודה, של מבחן, שכל אחד סוקר ובודק את השני.

שייט זוגי הוא פתרון מצוין לעקוף את כל המתח ולספק חוויה משותפת מדהימה ומגבשת. שייט זוגי בדייט ראשון מספק חוויה משותפת ראשונית לבני הזוג, אדרנלין ותחושה של יציאה מהשגרה, מה שמוציא מהתמונה לחלוטין גם את המבוכה ההדדית.

חוויה משותפת ושמחה

כשאתם נפגשים לראשונה עם מישהו, אתם לא תמיד יודעים על מה לדבר. שייט זוגי הוא הזדמנות ליצור חוויה משותפת חדשה. אתם יכולים ליהנות ביחד מהרוח בשיערכם, לצחוק ביחד למראה הדגים, להתפעם ביחד מהשקיעה ואפילו לאכול ביחד ארוחה טעימה. חוויה משותפת כזו מקרבת בין בני הזוג ומקלה עליהם להתחבר. רעיון מדליק שיכול לספק לכם שייט זוגי, הוא ללמוד מהסקיפר איך להשיט את היאכטה, לבקש ממנו להחזיק את ההגה או לקפוץ למים על גבי אבוב. אלה חוויות סופר כיפיות שלא דומות לשום דבר שהייתם עושים בדייט שגרתי בבית קפה.

דייט זוגי מאפשר לכם פרטיות מהנה

אחד הדברים הכי מביכים בדייט ראשון (ולמען האמת גם בדייט שני), זו התחושה שכולם מסתכלים ויודעים שאתם בדייט ראשון ומביך. כל שתיקה, כל גמגום, כל התעסקות ממושכת בתפריט (שמטרתה להסתיר את המבוכה) נראים כאילו הם מוקרנים לעיני כל הקהל שנמצא לידכם בבית הקפה או במסעדה. גרוע מכך, לפעמים באמצע דייט ראשון פוגשים מישהו שמכירים, אולי אפילו איזה אקס, המלצרית יכולה לעשות עיניים והברמן לשלוח את המספר טלפון שלו. כל אלה בטח לא תורמים להצלחת הדייט.

בבילוי של שייט זוגי אתם לבד על הסיפון. אף אחד לא שופט אתכם ולא מציץ עליכם, אין סיכוי שמישהו יעבור פתאום או יתפרץ לכם בגסות לתוך החוויה – וזה מפחית מאוד את רמת הלחץ, ומאפשר לכם להשתחרר, לדבר בפתיחות, ליהנות מהחוויה ולהעמיק את ההיכרות, בדיוק מה שתכננתם לעשות בדייט ראשון.

טיפים לשייט זוגי מוצלח:

בחרו תאריך שבו מזג האוויר נוח. גם בחורף יש לא מעט ימים מעולים, אבל בחרו יום שבו אין גשם והים לא סוער.

הביאו אתכם אוכל ושתייה, או הזמינו מראש.

לבשו בגדים נוחים. כן, זה דייט, אבל הנוחות תעזור לכם ליהנות.

תיהנו מהזמן שלכם ביחד!

הכנה מראש: לפני השייט, כדאי להחליט מה אתם רוצים לעשות. האם אתם רוצים לשוט למקום מסוים? האם אתם רוצים לעשות פעילויות מסוימות?

התאמה אישית: שייט זוגי הוא הזדמנות להכיר את בני הזוג שלכם טוב יותר. תנו להם לבחור מה הם רוצים לעשות ועל מה הם רוצים לדבר.

פתיחות: אל תחששו לדבר על מה שאתם מרגישים. שייט זוגי הוא הזדמנות להיפתח אחד לשני.

שייט זוגי על היאכטה של חברת גל ונעמה השכרת יאכטות 0504600470 מומלץ ביותר!

קרדיט לתמונה Freepik


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן