0

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים בוחרים בגריל גז לחצר או מרפסת ביתם להכנת בשרים, עם בלון גז 5 ק”ג או בלון גז 12 ק”ג בהתאם לכמות ותדירות המנגל שהם עושים. בחירה בסוג זה של מנגל נובעת מהיותו מספק פתרון צליית בשר נוח במיוחד, הרבה יותר פשוט וקל והרבה פחות מעשן ומלכלך ממנגל פחמים. לכך נוספת העובדה שמחירי גריל הגז מאוד ירדו בשנים האחרונות, ואלו כל הסיבות הנדרשות לקניית מוצר זה.

אם יש לכם גג, מרפסת גדולה או חצר ואתם אוהבים לעשות על אש, ואם אתם מבקשים לקנות גריל גז ולא יודעים באיזה מוצר לבחור, קבלו שורה של דגשים וטיפים בנושא.

 אז איך בוחרים גריל גז לבית

אחרי שהבנתם שאתם רוצים לקנות גריל גז לבית העובד על בלון גז במקום פחמים, נשאר רק לבחור במוצר המתאים מתוך מבחר עשיר שיש בשוק. לשם כך לפניכם שורה של טיפים ודגשים:

  • גודל- החליטו מהו הגודל של גריל גז הנדרש לכם ובכמה מבערים הוא יהיה מצויד, בהתאם למספר בני המשפחה וכמות האורחים הממוצעת בכל ארוחת על האש. כמו כן, גודל גריל הגז תלוי גם בגודל המרחב החיצוני הפנוי עבורו ובאם מדובר בחצר גדולה או מרפסת קטנה. וכמובן שככול שמדובר בגריל גז יותר גדול כך מחירו יעלה בהתאם.
  • גוף- בחרו בגריל גז עשוי מאלומיניום יצוק שעמיד בפני קורוזיה, ושמספק פיזור אחיד של חום. כמו כן שימו לב במיוחד לעובי גוף הגריל, כאשר ככול שגוף הגריל יותר עבה כך הוא נחשב ליותר איכותי וגם יותר יקר. העדיפו גריל שיש בו כמה שפחות חלקים מחוברים ושהוא נוטה להיות כמה שיותר מיציקה אחת, מה שיבטיח את עמידותו לאורך זמן.
  • מבערים- מבערי גריל גז יכולים להיות עשויים מברזל יצוק, נירוסטה או אלומיניום, כשלכל סוג של חומר יש תכונות משלו. בדרך כלל מומלץ לקנות מבערי נירוסטה. שימו לב שהמבערים מגיעים עם אחריות של שנה לפחות. בנוסף, מכיוון שיש צורך בהחלפת מבערים כל כמה שנים בחרו במוצר של מותג מוכר שיש לו חלקי חילוף זמינים, ושקל להחליף את המבערים שלו.
  • עוד כמה דגשים-  העדיפו גריל גז עם גלגלים שקל לניידו, כאשר ערך BTUs חשוב אבל הוא לא חייב להעיד על איכות בישול וחימום של הגריל. כמו כן, בחרו בגריל שיש לו רשת עמידה שמעבירה היטב חום והאוכל לא נדבק עליה, שיכולה להיות רשת נירוסטה שלא נדבק עליה אוכל ואינה סובל מחלודה, או רשת מברזל יצוק שמפזרת ושומרת היטב על החום.
  • קרדיט לתמונה Freepik

Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן