0

האופניים החשמליים הפכו בשנים האחרונות לאמצעי מועדף המאפשר למשתמש להתנייד בקלות ובמהירות. האופניים החשמליות הן כלי יעיל מאד באזורים עירוניים, כמו גם באזורים כפריים שבהם נדרשת לעיתים הליכה למרחק ארוך רק כדי להגיע לשכנים או למקומות אחרים. ואולם על מנת לאפשר לאופניים החשמליים לפעול בצורה תקינה, יש צורך לרכוש סוללות לאופניים חשמליים אשר מותאמות לאופניים. בשורות להלן נביא 3 עובדות חשובות שכדאי להכיר לפני קנייה של סוללות חדשות.

מה התפקיד של סוללות לאופניים חשמליים

התפקיד של סוללות לאופניים חשמליים הוא לספק למנוע של האופניים את העוצמה הנדרשת לו על מנת למלא את התפקיד שנדרש ממנו – הנעת הגלגלים של האופניים ומתן האפשרות למי שמשתמש בהם לנוע ממקום למקום ללא מאמץ מיותר ובנוחות הרבה ביותר האפשרית. למעשה, סוללות לאופניים חשמליים מספקות את המתח החשמלי הנדרש למנוע, כך שיוכל למלא את התפקיד שלו. הטיפים שיובאו להלן נוגעים הן להתאמה של הסוללות החשמליות והן לאופן הבחירה של הסוללות כאמור.

סוללות לאופניים חשמליים – שלוש עצות מעשיות מאד

להלן שלוש עצות מעשיות מאד, שעשויות למנוע בעיות מיותרות ולאריך את חיי הסוללה של האופניים החשמליים:

  1. התאמת הסוללה לעוצמת המנוע

הטיפ הראשון בעניין זה הוא פשוט – סוללות לאופניים חשמליים חייבות להיות מותאמות לעוצמת המנוע. סוללות חזרות מדיי עלולות לגרום להתחממות של המנוע, ועם הזמן אפילו להרס מוחלט שלו. מנגד, סוללות חלשות מדיי מפחיתות את העוצמה של המנוע וגורמות לו לתפקד בצורה לקויה. התפקוד הלקוי של המנוע נוגע הן למהירות המרבית שאליה האופניים מגיעות והן לטווח הנסיעה של האופניים.

  • סוללה חדשה או סוללה מחודשת

אחת הסוגיות שמי שמעוניין להחליף סוללות לאופניים חשמליים מתמודד איתן היא השאלה האם לרכוש סוללה חדשה או סוללה מחודשת. באופן עקרוני, ההעדפה היא תמיד לרכישת סוללה חדשה. שימוש נכון בסוללה עשוי להאריך מאד את החיים שלה, מה שמפצה על ההוצאה הראשונית הגבוהה. יחד עם זאת, רכישת סוללה מחודשת יכולה להיות פתרון טוב, בעיקר במקרה של בעיה כספית זמנית.

  • טעינת סוללה והשימוש בה

אחד הטיפים החשובים ביותר נוגעת לטעינה של סוללות לאופניים חשמליים. מסיבה לא ברורה, רבים מאלה המשתמשים באופניים חשמליות, משאירים את הסוללה בהטענה הרבה מעבר למדרש. השארת הסוללה בטעינה היא בדיוק הדבר הלא נכון והבעייתי ביותר. הטענת יתר פוגעת בסוללה, ובתוך זמן קצר יחסית מקצרת אפילו את טווח הנסיעה שלה. אבל הסיבה לכך שאבור להשאיר סוללה בטעינה זמן רב מדי, נוגעת לסיכון שהסוללה פשוט תתלקח. מטעינים סוללות לאופניים חשמליים? כדאי להישאר בסביבה עד תום ההטענה.

אם יש לך עניין ברכישת סוללות לאופניים חשמליים בהתאמה לצרכים ולהעדפות שלך, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנו נסייע לך לבחור את הסוללה המתאימה ביותר עבור האופניים החשמליים שלך.


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן