0

דיאטת הרבלייף הפכה כבר מזמן לשם דבר בעולם הירידה במשקל, בזכות תוכנית הלוקחת בחשבון את כלל המרכיבים הנדרשים להורדת המשקל ושמירה על התוצאות לאורך זמן. בין היתר, התוכנית כוללת תוספי תזונה המחליפים ארוחות ותומכים בתחושת השובע ובבריאות לאורך היום, ליווי אישי שניתן על ידי מדריכים וחברים לקבוצה, דגש על פעילות גופנית ועוד. אמנם, הפחתת משקל איננה משימה פשוטה וקלה אך עם התוכנית והתוספים של הרבלייף הסיכויים הם גבוהים מאוד והמכשולים נמוכים יותר. בשורות הבאות נביא סקירה של מספר תוספים שמספקת החברה.

שייק חלבון כתחליף לארוחות

ערכה לירידה במשקל של הרבלייף כוללת מספר מוצרים, כמו משקה אלוורה להרגעת וחיזוק מערכת העיכול, שייקר, סרט מדידה ועוד. המוצר המרכזי בערכה הוא שייק חלבון פשוט מאוד להכנה ובמגוון טעמים, החל בשוקולד ועד לוניל עוגיות, שאליו ניתן גם להוסיף פירות, ירקות ותבלינים לפי ההעדפות האישיות. השייק מכיל 32% מתצרוכת המומלצת של סיבים תזונתיים התומכים בפעולת העיכול ובספיגה מיטבית של מרכיבי תזונה חיוניים, וכן לתחושת שובע ממושכת לאורך זמן המקטינה את הסיכון לנשנושים לא רצויים. בנוסף, השייק מכיל 13 גרם חלבון ו- 21 ויטמינים ומינרלים, עם כמות מוגבלת של קלוריות ההופכות אותו לתחליף מצוין לארוחה או שתי ארוחות ביום – גם לתקופת ההורדה במשקל וגם לשמירה על התוצאות אחריה.

משקה צמחי נמס

תוספי התזונה של הרבלייף מתאימים למצבים ולזמנים שונים לאורך היום. לדוגמא, משקה צמחי נמס של החברה מתאים למי שרוצה להתעורר טוב בבוקר. זהו משקה בטעמים שונים לבחירה המכיל קפאין ומועשר בתה ירוק ושחור, לשתייה חם או קר. לתמצית התה הירוק יש תכונות אנטי אוקסידנטיות וויטמין E העוזר לשמירה על רמות תקינות של סוכרים וכולסטרול, ולהפחתה של לחץ הדם. בנוסף, תמצית התה השחור ממריצה את חילוף החומרים, מקלה על תחושת עייפות ועוזרת לפעילות הקוגניטיבית, וזאת כאמור ביחד עם קפאין התורם בפני עצמו למטבוליזם ולערנות.

מגוון תוספים ומוצרים נוספים

חברת הרבלייף מציעה עוד שורה ארוכה של מוצרי מזון ותוספים איכותיים לצרכים שונים. כך למשל, חטיף חלבון של החברה מתאים במיוחד למתאמנים שיש להם חשק למתוק ומעדיפים שהוא ייצא על מזונות איכות התומכים באימונים, באנרגיה ובבריאות. חטיף החלבון מכיל 10 גרם חלבון שעוזר לבנייה של מסת השריר, 140 קלוריות ו- 16 גרם פחמימות, והוא כמובן טעים מאוד. בנוסף, הוא מועשר בויטמינים מקבוצת B ועוזר להפקת אנרגיה גופנית מפחמימות ולא מחלבונים.

קרדיט תמונה FREEPIK


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן