0

אין זה משנה אם אתם עובדים בשטח או במשרד, העבודה דורשת מהגוף אנרגיות – בין אם הן בעיקרן פיזיות או מנטאליות. לכן ברור שחשוב לספק לגוף את המרכיבים לבריאותו ואת האנרגיה לתפקוד תקין וטוב. אפשר לעשות זאת בתור התחלה עם ארוחת בוקר, אבל האמת היא שלא לכולם מתאים לאכול על הבוקר, וגם לא את כולם היא משביעה. מסיבה זו רבים מאיתנו לוקחים לעבודה איזה נשנוש או כריך, ואם כבר מדברים על כריכים, יש עולם ומלואו של אפשרויות משביעות וטעימות.

כמה המלצות לכריכים להכין לעבודה

אם אתם מאלו שסבורים שכריך מתחיל ונגמר בשתי פרוסות לחם עם חמאה ועגבנייה, זה בסדר גמור, אבל למה לא להשתדרג קצת בבריאות ובטעמים? לדוגמא, אפשר להכין כריך עם פסטרמה רומנית וירקות, בריא מאוד ומשביע. על מנת להכין את הכריך הזה כדאי להשתמש בשתי פרוסות מקמח מלא – חיטה, שיפון, כוסמת וכדומה. המילוי יהיה מוגן מפסטרמה רומנית – למשל כזו שיש לה נגיעות של שום, ולצידה עגבנייה פרוסה, פלפל אדום ברצועות, פרוסות מלפפון ועלה חסה ערבית. על הלחם ניתן למרוח ממרח של גזר מרוקאי שמוכן מגזרים מבושלים ללא קליפה, אותם חותכים לעיגולים ומקפיצים במחבת עם שום, מלח, פפריקה ושמן זית. אחרי התקררות הגזר אפשר לטחון אותו בבלנדר עד קבלת מרקם חלק, ואז אחרי המריחה רק נשאר להוסיף את הפסטרמה והירקות.

עוד דוגמא טעימה מאוד וגם בריאה היא ללכת בכיוון הטוסט. כדי להכין אותו אפשר להתחיל עם הכנת ממרח ממיונז, מיץ לימון, כפית שמיר קצוץ וקצת מלח. שוב, לוקחים שתי פרוסות של לחם מקמח מלא שאוהבים ומכניסים לזמן קצר לטוסטר. אחר כך מורחים עליהן את הממרח בשכבה דקה, מניחים פרוסות של פסטרמה ושל עגבנייה, וזהו.

עוד המון אפשרויות נוספות

יש עוד המון אפשרויות להכנת כריכים נהדרים עם פסטרמה, לאו דווקא בדגש על בריאות. דוגמא לכריך כזה שללא ספק יהיה משביע ומענג, היא עם לחם בסגנון איטלקי. לשם כך מחממים למאה שמונים מעלות את התנור ובינתיים מערבבים קוביות בטטה ביחד עם מלח ופלפל שחור ומפזרים על התבנית. אופים את הקוביות לחצי שעה וכשהן מוכנות חוצים ג’בטה לשני חלקים. על הצד הראשון מורחים פלפל קלוי ופסטו ועל הצד האחר מניחים את קוביות הבבטה. על כל זה מניחים פרוסות פסטרמה ועלה חסה, והנה מעדן אמיתי לעבודה.

קרדיט תמונה FREEPIK


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן