0

צללית היא מוצר קוסמטיקה המשמשת לשיפור והדגשה של אזור העיניים, ע”י יצירת מראה דרמטי או טבעי יותר, ומראה עיניים גדולות יותר. ניתן ליישם באמצעות אצבעות, מברשות או אפליקטורים. צללית היא מוצר איפור הנמרח על העפעפיים ומתחת לגבות, לרוב בצבע המנוגד לגוון העור של העונדת אותו. כשזה מגיע לאיפור, צללית היא אחד המוצרים החשובים והרב-תכליתיים ביותר. ניתן להשתמש בה לזריקה פשוטה של צבע, כבסיס למראה עיניים דרמטי, או להדגשת מאפיינים כגון עצמות לחיים וגבות. יש הרבה סוגים שונים של צלליות זמינים בשוק היום, וזה יכול להיות מכריע לנסות למצוא את הצבע המושלם. אז הנה כמה טיפים לבחירת הגוון המתאים לכן.  ישנם גוונים מאט שאין להם ברק וגוונים מנצנצים שיש להם הרבה ברק. ישנם גם גימורים אחרים כגון חלבי, מתכתי, פנינה וסאטן. גימורים אלו מעניקים לצללית מרקמים והשפעות שונות על העור. סוג הצללית שתבחרו תלוי במראה הרצוי ואיך סוג העור שלכן (כלומר, שמנוני או יבש). לדוגמה, אם יש לכן עור שמנוני אז אתן צריכות להשתמש בצלליות מאט כי הם לא ייצרו מראה של זיעה.  

טיפים ליצירת צללית לעיניים עגולות

כדאי לנו למרוח צללית בצורה שמחמיאה לצורת העיניים שלנו. צללית עגולה מושלמת לעיניים עגולות. זה יכול לגרום לעיניים שלכן להיראות גדולות וערות יותר. אם יש לכן עיניים עגולות, אז תרצו להשתמש בצללית עגולה כדי לעזור לפקוח את העיניים. לבעלות עיניים עגולות, עלינו למרוח את הצללית על המכסה ולאחר מכן לערבב אותה.  לבעלות עיניים קטנות ועמוקות, עלינו להרחיב את צבע הקמט לפינה החיצונית של העין. הדרך הטובה ביותר למרוח צללית היא באמצעות האצבעות, החל מהזווית הפנימית של העין ולאחר מכן לטאטא אותה אל הפינה החיצונית. ניתן גם להשתמש במברשת צללית למריחה מדויקת יותר. כדאי למרוח את הגוון הבהיר ביותר של הצללית על כל העפעף שלכן, ממש מעל קו הריסים ועד ממש מתחתיו. כדאי למרוח גם גוון כהה יותר בקפל של העפעף, כמו גם על הפינות החיצוניות של העפעפיים, היכן שהם נפגשות עם עצם הגבה.

טיפים ליצירת צללית לעיניים מלבניות

איפור עיניים הוא אחד החלקים החשובים ביותר בתהליך היישום. ישנם סוגים רבים ושונים של צורות עיניים וחלק זה של המאמר יספק כמה טיפים לשימוש בצללית לעיניים מלבניות. לעיניים מלבניות, חשוב להשתמש בצבע מט על העפעף, שכן הדבר יוצר איזון בין העפעף לקפל. ניתן גם להשתמש בצבע מנצנץ על גבי הצללית המאט כדי להפוך את צורת העין שלכן לבולטת יותר ולמעשה להיראות מלבנית. עם צורת עין מלבנית, הצללית הטובה ביותר היא תחימה בצורת כנף או עין חתול. יש למרוח אותה קרוב לקו הריסים ולמשוך בעדינות מעבר לפינה החיצונית של העין.

קרדיט לתמונות PIXABAY


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן