0

מי מכם שמכיר את ההרגשה של לקום בבוקר, לגשת למראה ולגלות שצמח לכם חבר נחמד על הלחי, על הסנטר או במקרים קצת פחות נעימים על האף או באמצע המצח, יודע עד כמה האקנה והפצעונים הם גורם סורר ומתסכל. לשם כך, נוצרו ופותחו תכשירים ואמצעים שונים לטיפול ומניעת אקנה, ואחד מהתכשירים הקיימים, ואולי החשוב ביותר הוא מי פנים נגד הפצעונים. מה הוא עושה? איך לדעת איזה מי פנים לקנות וכמה זה יעלה לכם? כל זאת ועוד במאמר הבא.

נעים להכיר, מי פנים למניעת אקנה

לפני שנתחיל לדבר על איך לבחור מי פנים אנטי אקנה שיהיו איכותיים ותואמים ביותר עבורכם, נדרש להבין מה זה בכלל מי פנים נוגדי אקנה, מתי נשתמש בהם ולמי הם מיועדים.

מה זה?

מי פנים הם מים מיוחדים שנועדו לניקיון הפנים, ניקוי תאי עור מלוכלכים ומתי, והכנת עור הפנים לקראת תכשירי טיפוח כגון קרמים וסרום שונים. כאשר מדובר על מי פנים נגד אקנה, מדובר על מי פנים שמספיק ניקיון ברמה כזו שמסייעת להפחתת הצטברות שומן ולכלוך על עור הפנים, שאלו הם הגורמים העיקריים לאקנה.

מתי נשתמש בהם ולמי זה מיועד?

השימוש במי פנים נגד אקנה מומלץ בעיקרון לכולם. אם אתם נטולי כל לכלוך יומיומי על הפנים או שהעור שלכם בכלל לא שומני, מה שכנראה לא קורה, אז אתם לא תזדקקו לזה, אך שוב, זה כמעט לא קורה. בכל מקרה אחר, נשתמש במי הפנים על בסיס יומי, לפני השינה ומומלץ אחרי המקלחת.

כך תבחרו את מי הפנים הטובים ביותר עבורכם

אחרי שהבנו מהם, בואו נבין כיצד לבחור את מי הפנים בצורה הטובה ביותר, וזאת תוכלו לעשות בעזרת העצות הבאות:

  • סוג העור שלכם – הדבר הראשון שעליכם לבדוק הוא מה סוג העור שלכם. ישנם מי פנים שמתאימים לעור עדין, עור רגיל, לעור רגיש ועוד. את זה אתם תוכלו להעיד על עצמכם.
  • הרכב החומרים – מי פנים מכילים חומרים שונים, אם אתם רגישים או רוצים להימנע מחומרים מסוימים, בדקו את זה מבעוד מועד.
  • מחיר – המחיר הוא עניין לא קטן, ישנו טווח מחירים רחב, שבהתאם אליו תוכלו לבחור את מי הפנים המתאימים לכם גם מבחינה כלכלית.

רגע לפני הסוף – כמה זה בכלל יעלה לי?

אז שנייה לפני שאתם רצים לרכוש לעצמכם מי פנים נגד אקנה, ודאי שאלתם את עצמכם כמה עולה כל העסק הזה. ובכן טווח המחירים של מי הפנים האלו נע בין כ- 50 ש”ח, ויכול להגיע גם למחירים של 200 ש”ח ויותר. מה משפיע על זה? מותג חברות הייצור, כמות החומר שנמכרת, איכות המוצר ועוד. מה שכן, כך או כך מומלץ לרכוש את מי הפנים האלו וליהנות מפנים חלקות, נקיות וממראה רענן וזוהר.

קרדיט לתמונה Freepik


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן