0

במזל טוב, הרשיתם לעצמכם לקנות טסלה חדשה. עכשיו, נשאר עוד לפתור את הנושא של הטענת הרכב שלכם כדי שתוכלו להגיע לעבודה, לצאת לטיולים ונסיעות אחרות. אז קודם כל חשוב שתדעו שכדי להטעין טסלה בחנייה פרטית, יש צורך בהתקנת עמדת טעינה. ישנן מספר דרכים לעשות זאת, אך הדרך הנפוצה ביותר היא להזמין מתקין מקצועי. אלה השלבים שצריך לבצע:

  1. צרו קשר עם מספר מתקינים מוסמכים.
  2. קחו הצעות מחיר מכמה מתקינים.
  3. בחרו מתקין המציע את המחיר הטוב ביותר ושירות הלקוחות הטוב ביותר.
  4. תאמו התקנה.

לאחר ההתקנה, תוכלו להתחיל להטעין את הטסלה שלך בחנייה הפרטית שלכם.

להלן מספר דברים שכדאי לזכור בעת התקנת עמדת טעינה:

  • בדקו עם חברת החשמל אם יש לכם מספיק קיבולת חשמל כדי לתמוך בעמדת הטעינה.
  • וודאו שהעמדה מתאימה לדגם הטסלה שלכם.
  • התקינו את העמדה במקום בטוח בהתאם לחוק.

יש לציין כי עלות התקנת עמדת טעינה בטסלה בחנייה פרטית משתנה בהתאם למספר גורמים, כולל סוג העמדה, המיקום של החנייה והעלות של המתקין עצמו. באופן כללי, צפו לשלם בין 2,000 ל-6,000 ש”ח. נכון שהעלות לא מבוטלת אך ישנן מספר הטבות להשקעה בהתקנת עמדת טעינה בבית. ראשית, טעינה בבית זולה יותר מטעינה בעמדה ציבורית. שנית, טעינה בבית נוחה יותר, מכיוון שאתם לא צריכים לנסוע למקום ציבורי כדי להטעין את הרכב. 

כמה מילים על בחירת עמדת הטעינה

לפני התקנת עמדת טעינה טסלה יש כמובן לבחור את העמדה המתאימה, ובכך אמורה לעזור לכם החברה המתקינה. ראשית, יש לזכור כי הרכבים של טסלה מגיעים בטווחים שונים של נסיעה, וככל שהרכב  שלכם הוא עם טווח נסיעה יותר גדול כך צריך עמדת טעינה עם זרם יותר חזק על מנת לטעון את הסוללה במהירות טובה. שנית, ככל שאתם נוסעים יותר קילומטרים ביום וככל שאתם זקוקים לטעינה מהירה יותר, כך צריך עמדת טעינה עם זרם יותר חזק. עם זאת, קחו בחשבון שככל שהעמדה יותר חזקה כך גם עלותה גבוהה יותר.

מעבר לכך, כל עמדה שאתם רוכשים חייבת לעמוד בתקנים המתאימים, וצרך לקחת בחשבון תכונות רצויות כמו ניהול טעינה חכם או חיבור לאינטרנט, המשפרות את חוויית השימוש. כאמור, את ההתייעצות יש לבצע עם חברה רצינית המתמחה בתחום, שהיא עדיפה על חשמלאים מוסמכים שאין להם הבנה אמיתית בנושא. כדאי גם לקרוא מידע וביקורות על עמדות טעינה שונות המתאימות לרכבי טסלה, כפי שקיים באינטרנט.

קרדיט לתמונה Freepik


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן