0

בימות הקיץ והחופשים רבים מאיתנו עולים על המטוס ויוצאים לכמה ימים של אווירה אחרת. כמובן שלקראת הנסיעה יש ארגונים שונים, ובהם גם אריזת החפצים במזוודות. אז רגע לפני שאתם אורזים כדאי שתחשבו על מה יעלה אתכם על המטוס במזוודה הקטנה, כלומר בטרולי. ואם אין לכם עדיין טרולי, הנה כמה עצות שיעזרו לכם למצוא את המוצר הטוב ביותר.

קודם כל, טרולי הוא פשוט השם למזוודה קטנה על גלגלים, לרוב בעלת ידית טלסקופית עם מצב אחד או שניים. את המזוודה הזו שיכולה להיות עם שניים או ארבעה גלגלים אתם מעלים אתכם למטוס, ועימה משוטטים ללפני ואחרי הטיסה, בעצירות הביניים וכדומה. לכן מדובר במזוודה יחסית קלה, נוחה לנשיאה ללא מאמץ, שעומדת בתקנות חברות התעופה מבחינת המימדים והנפח, וכזו המאפשר הכנסה של החפצים הבסיסיים שאתם רוצים קרוב אליכם בטיסה.

אז איך בוחרים טרולי?

כמו בשאר סוגי המזוודות, יש גם הרבה מאוד דגמים של טרולי עלייה למטוס שאותם ניתן להזמין אונליין או לקנות בחנויות הרגילות. הפרמטר הראשון והחשוב ביותר הוא לקנות טרולי של יצרנית אמינה ומוערכת, וזאת מבית יבואן או משווק אמין שמזוודות הן תחום מומחיותו. כך תבטיחו מזוודה שתשרת אתכם נאמנה לזמן ממושך, בלי בעיות מרגיזות בריצ’רץ’, בידית, בגלגלים וכן הלאה. כמובן שכדאי להגדיר מסגרת תקציב ולבחור מזוודה של יצרנית טובה בהתאם לכך.

שנית, יש לבחור בין מזוודה קשיחה ובין מזוודה מבד. לטרולי קשיח יש יתרון המתבטא בהגנה חזקה על התכולה שאתם לוקחים, אך מצד שני מזוודות אלו נוטות להיות יותר כבדות – היבט חשוב מאוד. לכן, אם אתם הולכים על מזוודה קשיחה שימו דגש מיוחד על היותה קלה. מאידך, טרולי העשוי מבד הוא קל יותר, ובמקרה הזה יש לשים את הדגש על בד חזק, איכותי ועמיד.

נתון נוסף שיש לשים לב אליו הוא הגלגלים. כאמור, טרולי יכול להגיע עם שניים או ארבע גלגלים. שני גלגלים משמעם שאתם נושאים את הטרולי בזווית מסוימת, ובדרך כלל השיפוע נוח ומתאים לכולם. היתרון הוא שנחסכים שני גלגלים על כל המשתמע מכך מבחינת משקל ובעיקר מבחינת המקום שהמזוודה תופסת. מאידך, ארבע גלגלים אמנם תופסים יותר מקום, אבל הנשיאה מאוד נוח ויציבה בלי צורך בשיפוע. מלבד זאת, כדאי לשים לב לאיכותה של הידית הטלסקופית ולמצבים שלה, למספר התאים החיצוניים ולסידור של התא הפנימי.

קרדיט תמונה FREEPIK


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן