0

ייתכן שאתה לא יודע כי התביישת לשאול, אז כדאי שתדע ששפיכה מוקדמת היא נקודה רגישה שממנה סובלים גברים רבים. אתה ממש לא לבד בעניין הזה. בנוסף, חשוב שתדע שיש כמה וכמה דרכים לשפר את המצב, החל בתרגילים שאתה יכול לעשות ועד לתוספים שונים המוצעים בשוק.

כאמור, שפיכה מוקדמת או שפיכה מהירה היא תופעה רווחת מאוד. למעשה, אין לה הגדרה ממש ברורה ומקובלת מבחינת הזמן, מה עוד שלנשים לוקח זמן רב יותר מאשר לגברים להגיע לאורגזמה. על כן, נסתפק באמירה שאם אתה מרגיש שיש בעיה שאתה מעוניין לשפר, כלומר שפיכה מהירה מדי שלא מאפשרת ליהנות בצורה מספקת מיחסי המין, הרי שיש מה לעשות.

זה בידיים שלך

ראשית, חשוב להיזהר מכל מיני הבטחות של גורמים כאלו ואחרים. נכון שניתן בהחלט לשפר שפיכה מהירה אך לא כל שיטה או תוסף מתאימים לכל אחד, ולא תמיד השיפור הוא מיידי או קל מאוד. כמו בדברים אחרים בחיים גם כאן לפעמים נדרשת קצת התגייסות מצדך, וגם מצד זוגתך. למשל, אתם יכולים לסכם ביניכם שבמשגל הראשון של הלילה אתה תגמור מהר, ואחרי זמן לא רב מדי יהיה משקל שני, אליו כבר תגיע פחות מגורה וייתכן מאוד שהדבר יעכב את הגמירה.

אפשרות נוספת ששווה לבדוק היא שימוש בקונדום, לאו דווקא לצרכי הגנה אלא מכיוון שקונדום מקטין את עוצמת הגירוי ולכן מאריך את הזמן עד לגמירה. מצד שני, לא כולם וכולן אוהבים את הרעיון. בכל מקרה, שיחות פתוחות וכנות עם בת הזוג על גמירה מהירה יכולות לשפר מאוד את המצב. ייתכן למשל שתלמד שיש דברים רבים אחרים שמגרים אותה מסביב לחדירה, ושאם תתמקדו בהם ובמשחק המקדים רמת ההנאה שלה תגבר. נציין גם שיש דרכים רבות אחרות לענג את זוגתך, והמבין יבין.

מעבר לכך, לעיתים אחת הסיבות לגמירה מהירה היא מתח נפשי הגורם לחרדת ביצוע וחוסר ביטחון, ומכאן להקטנת השליטה ולגמירה מהירה. אז שיחות כנות עם בת הזוג יכולות לעזור מאוד, גם להנאה, גם להארכת הזמן עד הגמירה וגם לביטחון העצמי שלך. ומה שאתה עוד יכול לעשות הוא פשוט להתאמן באוננות, כלומר להגיע קרוב לסף הגמירה ולנוח, וכך שוב ושוב, מה שיאמן את המוח ומערכת העצבים ויגביר את השליטה.

ולבסוף, יש בשוק תוספים ייעודיים למיניות של גברים שיכולים להשפיע לטובה גם על שפיכה מוקדמת. כדאי לשים דגש על תוספים בעלי רכיבים טבעיים בלבד וללא תופעות לוואי, חלקם נועדו להאריך את זמן המשגל, להגביר את החשק המיני וההנאה מיחסים. שים לב שהתוסף משווק על ידי חברה אמינה, רצינית ומוכרת.


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן