0

מצלמות האבטחה, כבר מזמן הפכו להיות כלי חשוב ומשמעותי כמעט עבור כל אחד. אינספור מקרים כבר הוכיחו, שמדובר בכלי יעיל ושימושי להתמודדות עם עבריינים, ומקרי נזק נוספים. אם חשבתם או תהיתם לאחרונה בנושא התקנת מצלמות אבטחה , מאמר זה הינו בדיוק בעבורכם.

החשש מפני פריצה של עבריינים ונוכלים אלינו הביתה, הוא חשש שרבים מרגישים אותו על בשרם לעיתים קרובות. התחושה הזאת, שרכוש בשווי רב שנקנה במיטב הכספים והחסכונות, יילקח בין רגע – היא תחושה שקשה לתאר. יחד עם הנזק הפיזי החומרי, פריצה לבית מהווה חדירה כפויה לפרטיות, ויוצרת תחושת ביזיון וחילול. כדי להתמודד עם מצבים אלו, ישנו פתרון מושלם – מצלמות אבטחה.

השקעה קטנה – חיסכון גדול

התקנת מצלמות אבטחה בבית פרטי  , היא השקעה שתעלה לכם כמה אלפי שקלים, אך עשויה לחסוך לכם נזק שיגיע לעלות גדולה הרבה יותר. מצלמות האבטחה פועלות בשני מישורים עיקריים: הרתעה וזיהוי.

מבחינת ההרתעה, אדם בעל כוונות מזידות, שידע שבית מסוים מרושת במצלמות אבטחה, יחשוש יותר לבצע איזו פעולה אסורה עליו – מתוך החשש להיתפס. כך, מקרי פשע רבים נמנעים מראש, בעקבות ההרתעה שהמצלמות יוצרות.

מבחינת יכולת הזיהוי, לאחר שהתרחשה פריצה או גניבה כל שהן – על ידי הוצאת סרטי הווידאו מהמצלמה, ניתן במקרים רבים למצות את הדין עם העבריין בעזרת המשטרה. כמו כן, בהתאם למקרה, ניתן לדרוש את קבלת הכסף והציוד בחזרה, או לחילופין במקרים מסוימים, להשתמש בתיעוד המצלמה לצורך תביעת חברת הביטוח.

אני רוצה להתקין מצלמות אבטחה בבית, למה חשוב לשים לב?

ראשית, כפי שכבר ציינו, עלות התקנת מצלמות בבית פרטי עשויה לעלות כמה אלפי שקלים בעסקה הבסיסית, כאשר ישנה אפשרות לשדרוגים ותוספות, בעלות נוספת כמובן. רוב החבילות הבסיסיות, כוללות מספר מצלמות, ספק כוח, כבלים, חיבורים, והתקנה וחיווט כמובן.

על גבי זה, ניתן להוסיף פיצ’רים נוספים, כגון: תוספת מצלמות נוספות לכיסוי שטח גדול, רזולוציה משופרת ובפרט בעת ביצוע “זום”, אפשרות לראיית לילה, עמידות גבוהה יותר לפגעי מזג אוויר, זיהוי פנים מתקדם וזיהוי תנועות וחשודות, ועוד.

בבחירה במפרט מסוים של מצלמות, יש לבצע שכלול של כלל הצרכים והציפיות מהמצלמה, ולבחור את זאת שתעשה את העבודה הנדרשת בצורה טובה ומספקת. מספר הפרמטרים והתוספות שתעשיית מצלמות האבטחה הוא גדול מאוד, כך ששכלול זה, עשוי גם לחסוך לכם עלויות מיותרות, וגם לסייע לכם בהתמודדות עם הנזק או הפריצה.

לדוגמא, נניח שבבית הפרטי שלכם יש ציוד חדש ויקר, אך הבית אינו כה גדול, ואינכם מתכוונים להתקין את המצלמות במקומות שצפויה להם סכנה מסוימת. במקרה זה, סביר שלא יהיה צורך במספר מצלמות גדול יותר מהחבילה היסודית, ולא במצלמות עם עמידות גבוהה במיוחד למפגעים. עם זאת, ייתכן בהחלט שתעדיפו שתהיה למצלמה יכולת זיהוי פנים די גבוהה, ביצוע “זום”, ראיית לילה, וכו’.  

קרדיט לתמונות FREEPIK


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן