0

כאשר אנו חושבים על רופאים אנו פעמים רבות לא מודעים לעובדה כי ברפואה יש המון התמחויות. כך למשל רופא אף אוזן גרון לא יכול לבצע ניתוח ברגל ורופא אונקולוג לא יכול לבצע ניתוח בראש. אותו דבר אפשר לומר על השתלת שיער בישראל חוות דעת. עליכם להבין כי לא כל רופא יכול לבצע את ההשתלה מכיוון שהדבר דורש ידע וניסיון. על רקע זה אנו ממליצים לכם לפני שאתם בוחרים רופא להשתלה לקבל עליו חוות דעת מאנשים אשר עברו את ההשתלה אצלו. כדאי לכם לברר טוב טוב כמה פעמים הרופא ביצע את ההשתלה בעבר ואז תדעו האם אפשר לסמוך עליו בנושא רגיש זה. היה והרופא לא מנוסה בהשתלות שיער אזי לא כדאי לכם לבחור בו ללא קשר לכמה הוא מרשים וכמה הוא מדבר יפה.

מדוע השתלת שיער עדיפה על פני פאה?

אין ספק כי קרחת היא דבר שמאוד פוגע בנו ואנו יכולים אפילו להיכנס לדיכאון כתוצאה ממנו. לכן אנו צריכים לחשוב על פתרונות לטיפול בקרחת. עד לאחרונה הפתרון הטוב ביותר לקרחת היה פאה. אך כיום ברור כי פתרון זה לא משתווה להשתלת שיער. עליכם להבין כי פאה נופלת, לא יושבת טוב ופעמים רבות אנשים יודעים כי אתם לובשים פאה וזה לא נעים בכלל. לעומת זאת השתלת שיער נשארת תמיד, לא דורשת תחזוקה, הרבה יותר יפה מפאה והרבה יותר טובה. לכן איך שלא נסובב זאת נגלה כי השתלת שיער בישראל חוות דעת עדיפה על פני פאה בכמה רמות וזו עובדה שאין עליה עוררין.

האם זה משנה היכן אני מבצע השתלת שיער?

יש כל מני מכונים להשתלות שיער ואנו צריכים לבחור את המכון הטוב ביותר להשתלה. ככל שנבחר מכון יותר טוב כך ההשתלה תהיה ברמה יותר גבוהה. לכן אתם חייבים להבין כי זה מאוד אבל מאוד משנה היכן אתם עושים את ההשתלה. אם תתפשרו על מכון ההשתלה אתם תהיו בבעיה חמורה והדבר יפגע בכם קשות. יש הבדל עצום בין השתלה איכותית ומקצועית ובין השתלה לא טובה. לכן לפני שאתם בוחרים מכון להשתלת שיער כדאי לכם לברר קודם כל את רמתו ורק אז להחליט האם לעשות בו או להמשיך ולחפש מכון יותר טוב שיבצע את ההשתלה ברמה יותר גבוהה.

שימו לב למכשור שאיתו המשתילים עובדים

כאשר אתם באים לבחור מכון להשתלה אחד הדברים שאתם חייבים לשים עליהם דגש זה הנושא של המכשור שאיתו המשתילים עובדים. עליכם להבין כי ככל שהמכשור הזה יותר טוב כך ההשתלה תהיה ברמה יותר גבוה. לכן תמיד אבל תמיד בשיחה הראשונית עם המכון עליכם לשאול אותם עם איזה מכשירים הם עובדים ורק אז להחליט האם לבצע את ההשתלה שם או במכון אחר.

קרדיט תמונה FREEPIK


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן