0

מתכננים להתחתן והתחלתם לחפש אחר אולם אירועים בפתח תקווה והסביבה? מעוניינים למצוא את המקום המתאים בדיוק לסגנון החיים שלכם? ובכן, בוודאי כבר ברור לכם שיש לא מעט אולמות חתונה באזור, והשאלה היא איך בוררים את המוץ מן התבן. אם אתם חולמים על חתונה המשלבת בין סגנון מודרני לקלאסי, בין אווירה ביתית ויוקרה, יש מתחם אירועים אחד שממש תפור עליכם.

הכירו את הטרמינל בפתח תקווה

הטרמינל הינו מתחם אירועים חדש בפתח תקווה, שהוקם על ידי קבוצת הבאר של כפר סבא, שמאחורי יותר מעשרים שנות הצלחה והובלה בעולם האירועים והחתונות. מדובר בגן אירועים יפהפה שבו ניכרים המוניטין של הקבוצה, הניסיון והידע שנאסף לאורך הדרך. המתחם עצמו מעוצב בתור מבנה ניו יורקי, כלומר לופט אורבאני נרחב ומרווח עם חלל מודולארי, המשלב נגיעות קלאסיות על זמניות ומייצר אווירה מחשמלת. למעשה, המקום מחולק למתחמים שונים שאותם אפשר לעצב בצורה ייחודית על פי הקונספט של האירוע – החל בחתונה פרועה ומשוחררת ועד לאירוע מעונב ורשמי.

ויותר מכך, במתחם טרמינל משולבת אווירה של בית ומשפחה, שמחה וחברות, בדיוק כפי שצריך להיות במקום בו אנשים מביעים את אהבתם. הצוות המקצועי שתפקידו בעולם זה הוא להגשים חלומות, נסחף בכל פעם מחדש אל האדרנלין של אירוע, ובתוך כך מביא את ניסיונו העשיר בתחום האירוע והעיצוב. הדבר ניכר בין היתר בסגנון הייחודי של המקום, ובליווי האישי והמוקפד לו זוכה כל אדם.

סטנדרטים אחרים בעולם האירועים

קבוצת באר כפר סבא שמאחורי מתחם הטרמינל, תמיד שאפה להציב סטנדרטים גבוהים במיוחד ופורצי גבולות בנוף המקומי. הדבר ניכר גם בחוויית השירות במקום, חוויה בלתי מתפשרת וטוטאלית בדרך להפיכת חלומות למציאות. הזוגות מלווים לכל אורך הדרך על ידי צוות מקצוע המקשיב לחזון ודואג לכל פרט, החל באנשי ההפקה והעיצוב ועד למלצרים. כל זאת באולם אירועים מלא סטייל ושיק שמעניק תפאורה מושלמת לאירוע בלתי נשכח.

לא רק חתונות באולם הטרמינל

כמובן שבטרמינל ערוכים לקיים כל סוג של אירוע, החל באירועים פרטיים מכל סוג וסדר גודל, ועד לאירועים עסקיים. בין אם מדובר בבר מצווה או באירוע סיום שנה של הארגון, שווה לפנות אל הצוות המקצועי של הטרמינל שיעזור לכם לגבש את התכנים, התפריטים, ההפקה והעיצוב המתאימים ביותר לסגנונכם.


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן