4
Loren Gray and Josh Richards are two of the richest tiktok stars

באוגוסט 2020, פורבס השתמשו ברווחים לפני מס מיוני 2019 עד יוני 2020 כדי לקבוע את כוכבי הטיקטוק שמרוויחים הכי הרבה לאוות תאריך. מאחר שהרשימה של פורבס אינה כוללת מפורסמים קלאסיים ומשפיעים פופולריים אשר עברו לטיקטוק מרשתות חברתיות אחרות. המשתמשים העשירים ביותר הם בעיקר צעירים (וכמה מהמשתמשים מאלו עם הכי הרבה עוקבים באפליקציה).

זה נראה שהדור האחרון שגדל ברשתות החבריות גם מרוויח לא רע. אף אחד ברשימה הזאת של כוכבי הטיקטוק העשירים ביותר עשה פחות ממיליון דולר בין יוני 2019 ליוני 2020.

כוכבי הטיקטוק המרוויחים ביותר עשויים להפתיע אתכם – אם אתם לא מדור הזי. המשיכו לקרוא כדי לגלות מי הם.

7. ספנסר איקס – $1.2M

@spencerx

He joined in at just the right time 😜🔥 @theshluvfamily

♬ original sound – Spencer X

Spencer X נולד בשם ספנסר פולנקו נייט, והוא המבוגר ביותר ברשימה הזאת בגיל 28. לביטבוקסר הזה יש שאיפות של עבודה עם Coachella וכן גם עבודה עם מותגים כמו אוראו ו־אונו.

6. מייקל לי – $1.2M

@justmaiko

who doesnt love a good ole MJ tribute on an escalator😂🔥 @katttrod @rafirod__

♬ Beat It (Single Version) – Michael Jackson

Michael Le הידוע בהוספת קומדיה לסרטוני הריקוד שלו והוא המייסד של TikTok collective Shluv House. הבחור בן ה־20, בעל 2 מתוך 10 הסרטונים בעלי הלייקים הרבים ביותר, יש לו חסות עם משקאות אנרגיה של חברת Bang Energy ומתכנן גם להתחיל ביוטיוב בשלב הבא.

5. ג’וש ריצ’רדס – $1.5M

@joshrichards

Couldn’t break the eye contact for the trend

♬ original sound – hoopsnation

Josh Richards הלך על הדרך המסורתית כדי להרוויח כסף בטיקטוק יחד עם מספר חסויות של Reebok ו־HouseParty. בכל אופן, הבחור בן ה־18 שותף בהקמת חברת ניהול כשרונות בשם TalentX, עסק למשקאות הנקרא “Ani Energy” והוא המנהל האסטרטגי הראשי של TikTok rival Triller.

4. לורן גריי – $2.6M

@lorengray

@erikamarosi3 @brooketaylorkier we gave it our best shot

♬ IF I WAS A RICH GORL DANCE – jadenbarbz

הזמרת Loren Gray הייתה בעלת החשבון עם כמות העוקבים הרבה ביותר בטיקטוק עד הסתיו הזה. הבחורה בת ה־18 קיבלה חסות על ידי מספר מותגים גדולים כולל Skechers, Hyundai Burger King ו־Revlon. Gray חתמה ב־Virgin Records בשנת 2018 ושחררה מאז 8 סינגלים.

3. דיקסי דמילו – $2.9M

@dixiedamelio

dixison 4 ever 🖤 @addisonre #draft

♬ Topanga – Trippie Redd

Dixie D’Amelio היא האחות הגדולה של הרקדנית צ’ארלי דמילו, אשר סרטוניה הוויראלים עזרו לה להיכנס לרשת החברתית Stardom. אבל בניגוד לאחותה הקטנית, דיקסי היא זמרת. היא עשתה שיתופי פעולה עם מוצרי קוסמטיקה של הוליסטר ו־מורף קוסמטיקס.

2. צ’ארלי דמילו – $4M

@charlidamelio

THANK YOU ALL SO MUCH FOR 90 MILLION 💕💕💕💕 dc @savvysharp

♬ Promiscuous – Nelly Furtado

Charli D’Amelio היא רקדנית בת 16 שהסרטונים שלה הפכו לוויראלים לראשונה ביוני 2019. זה לא לקח הרבה זמן עד שמפורסמים כמו Beba Rexha ביקשו ממנו להופיע בהופעות שלהם. היא הצליחה לעשות עסקאות עם חסויות של מותגים גדולים כמו EOS cosmetics ו־Sabra hummus. יש לה אפילו משקה משלה ב־Dunkin´.

1. אדיסון ריי – $5M

Addison Rae התחילה ביצירת סרטוני טיקטוק תוך שימוש בכישורים כרקדנית תחרותית בשנת 2019. זה לא לקח הרבה זמן עבורה להתחיל להיות מוכרת על סרטוני הריקודים שלה באוניברסיטת לואיזיאנה, איפה שהיא למדה לפני שהיא נשרה משם כדי לעסוק בטיקטוק במשרה מלאה. מאז היא עבדה עם מותגים כמו ריבוק, פאשן נובה ו־אמריקן איגל והשיקה מותג איפור בשם Item Beauty.


Like it? Share with your friends!

4
מתן תורג'מן