1

המעצב ג’רמי סקוט תמיד ידוע כקיטשי באופן מאוד סרקסטי ואסתטי. עונת האופנה הזאת לא שונה כלל מהרעיון הזה.

מעצב Moschino הוציא את קו הסתיו והאוסף של קיץ 2020 בשימוש של מריונטות במקום דוגמניות. סקוט שיתף פעולה עם חנות היצורים של ג’ים הנסון, וגרמו לכך שיהיו 40 מראות חדשים על בובות בגודל 30 אינץ’.

הופעת האופנה, תחת השם “ללא מיתרים מחוברים”, אף מציגה אורחים מפורסמים בשורה הראשונה. אנה ווינטור, נינה גרסיה, ונסה פרידמן, אנג’ליקה צ’ונג ואדוארד אנינפול היו חלק מהעיתונים הגדולים ביותר שהיו מתוארים כבובות.

סקוט חשב על הרעיון הזה בתחילתה של המגפה. הוא היה צריך דרך להציג את הבחירות האחרונות של Moschino.

“ניסיתי להסתכל על כל זה כהזדמנויות, לא כמכשולים”, סקוט אמר לווראייטי. “המנטרה שלי הייתה ממש מההתחלה, ‘הגוף שלי אולי בבידוד, אבל המוח שלי לא.’ אני בן אדם יצירתי שרגיל מאוד להרבה אנשים, לנסוע, כל אלו דברים שונים שקורים וכדי שהכול פשוט ייפסק, אני הייתי צריך לחשוב על איך ליצור ולהעביר את הרגש של העבודה שלי.”

המראות מתייחסים לקישוטים האווריריים והדקדנטיים, הקפלים, הסלסולים, המחוכים והפנרים של המאה ה־17 וה־18 עם טוויסט מודרני כמו רוכסנים ומעילי מוטו.

“ביסודו של דבר אני חושב על יצירתיות כמו מים”, סקוט גם כן אמר לווראייטי. “אני יכול לשפוך את זה לתוך כוס, באגרטל. אני יכולתי לשפוך את זה בברכה שלי, אני יכולתי לשפוך את זה בסדקי המדרכה. זה עדיין יהיה מים. זאת עדיין תהיה יצירתיות. זה רק יקבל צורות שונות.”


Like it? Share with your friends!

1
מתן תורג'מן