0

אם החלטת לגדל צמחי מרפא, אולי קיבלת מידע מעניין. למעשה, רבים מאיתנו יצאו לא מעט מסעות קניות כדי לרכוש את האמצעים לריפוי המחלות שלנו. כמה מאיתנו סחרו בדולרים שלנו ואפילו כמה מפניני החוכמה שלנו כדי לרכוש את האמצעים לריפוי המחלות שלנו. מה שנבע ממגמה זו הוא הרצון לדעת יותר על גידול צמחי מרפא. זה באמת תהליך מרתק.

נטיעת גינת עשבי מרפא היא תהליך מספק ביותר. התהליך השלם הוא 1500 מנהלים בגדלים וסוגים שונים של עשבי תיבול. חומר הצמח חשוב מאוד בבחירת המיקום המושלם למטרה המיועדת. הצמות, המיתרים ועבודת החוטים מתואמים כולם בכוונת המעצב. חשוב להיות אסתטי ומושך.

החומרים, הזרדים והצמחים נבחרים כולם בזהירות מירבית. המאמץ היצירתי והזמן נוטים להתעלות בערמומיות על המניעים הנסתרים של המעצב.

בחירת צמחי המרפא מציעה מערך נפלא ושילוב. יש כל כך הרבה צורות ווריאציות של צמחי מרפא שהבחירות יכולות לסחרר.

החלק הטוב ביותר הוא שאפשר לגדל את צמחי המרפא בכל מקום בגינה. גינון מכולות, גינון על מיטה מוגבהת, עשבי תיבול על המרפסת ואפילו פינה קטנה בחצר יכולה להתאים לעשבי מרפא.

שיקולים אלה של המיקום המושלם והמיקום המדויק של צמחי המרפא הנטועים, יכולים להיות שיקולי העיצוב החשובים ביותר. אם אתה עובד באזור קטן יותר, אולי יהיה חכם לשתול את עשבי התיבול שלך במיכלים ולאחר מכן להזיז אותם בכל פעם שתצטרך, כך שהם לא יהיו צפופים ובלתי נראים.

 ניתן לשתול צמחי מרפא באביב ברגע שסכנת הכפור חלפה. זה בדרך כלל שישה עד שמונה שבועות לאחר הכפור האחרון. אתה יכול להתחיל לשתול את עשבי התיבול שלך בגינה החיצונית ברגע שהאדמה ניתנת לעבודה בכל מידה. חשוב שהאדמה תהיה נכונה, במיוחד לבעלי רגישות למים.

שום וכרישה הם גידול מוקדם שניתן לשתול. אין סיבה לדחות שתילת פלפלים. זרעים ושתילים זמינים וניתן להתחיל אותם מתחת לזכוכית מסוף דצמבר עד אמצע מרץ.

כדאי גם לשקול ירקות פולשניים. זה לא קשה לגדול ובוודאי ילחימה שתשפיע על צמיחת הצמחים שלך. כמה דוגמאות טובות כוללות ארטישוק גלובוס, ארטישוק ירושלמי וטרגון.

גזר הוא דוגמה מצוינת לגידול פשוט לגידול אך עלול לגרום להרבה כאבי ראש, בהתאם לאופן בו אתם מתכננים לגדל אותם. גזר מומלץ לגדל מסטים, או גזר תינוק. הסטים הם מה שנותר לאחר שנקטפו הגזרים העיקריים. ליבול זה יש עונת קטיף ארוכה מאוד והוא נקטף לפני פריחתו.

צפה בטמפרטורה

פלפלים יושפעו קשות מטמפרטורות קיצוניות. הטמפרטורה הטובה ביותר לשתילת פלפלים היא בסביבות 60 מעלות צלזיוס F. זה שווה ערך לחממה חלקיקים לשעבר באביב-קיץ. אתה יכול לשתול את הזרעים עמוק יותר באדמה בשכבה של 12 עד 18 אינץ ‘. לאחר צאת השתילים ניתן לצמצם את צמחי הפלפל.

צפה בכמות אור השמש שמקבלים צמחי הפלפל. השיטה הטובה ביותר לספק אור שמש נחוץ היא לשתול בתחתית גבעה. במקרה שהצמחים שלך נהרסו מכפור, אתה יכול לשתול אותם מחדש בחלק בטוח יותר של הגינה שלך.

קְצִיר

הדרך הטובה ביותר לסיים את עונת הגידול של הפלפלים היא לקטוף את הפלפלים כשהם מבשילים, ולהשתמש בהם מיד. בדרך זו, המפעל יתמקד באנרגיה ובמשאביו בפירות במקום לנסות לייצר יותר עלים.

אנשים שחיים באזורים שאין להם עונת גידול ארוכה עדיין צריכים להיות מסוגלים לגדל פלפלים. התהליך אולי לא זהה לשתילת זרעים שמתחילים בבית, אך הוא עדיין עובד. רוב הגננים פשוט משתמשים בחנות או בשוק המקומי שלהם, וקונים צמחי פלפל שנמצאים בעונתם.

גידול ירקות אורגניים ועשבי תיבול בסירים

דרך פופולרית נוספת לגידול עשבי תיבול היא בעציצים. זה ממש לא כל כך קשה לגדל עשבי תיבול בעציצים. גידול עשבי תיבול בתוך הבית שלך הוא גם אפשרי ונוח מאוד. עם הבחירות הנכונות של עשבי תיבול, עשבי תיבול טריים נמצאים בהישג יד.

הבעיה היחידה בגידול עשבי תיבול בסיר היא שסביר להניח שתשתמש יותר מדי סירים. תרצה שיהיו לך כמה סירים גדולים שיכילו את כל עשבי התיבול שאתה רוצה לגדל. כמו כן, כדאי להפריד בין הצמחים הדורשים אותה כמות אור השמש, כך שהם לא יתחרו על מים וחומרים מזינים.


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן