0

יותר ויותר ילדים, ואף מבוגרים, נחשפו להמצאת המאה – הלא היא קורקינט פעלולים לילדים. נכון, מדובר במיני כלי רכב לכל דבר ועניין. עונג צרוף לרוכבים עליו. אך הוא בכל זאת כלי רכב, וכמו כל כלי רכב יש סכנות נשקפות במשך הרכיבה. ולכן נדון במאמר זה – מה היא בטיחות לפני הכל? ככה תגנו על הילדים בעת רכיבה על קורקינט.

מה היא בטיחות לפני הכל? ככה תגנו על הילדים בעת רכיבה על קורקינט

כאמור לעיל, הקורקינט מהווה כלי רכיבה בכביש, מה שעשוי לטמון בחובו סכנות. כמו כל כלי רכב. ולכן נדון כעת על מה היא בטיחות לפני הכל? ככה תגנו על הילדים בעת רכיבה על קורקינט. נציג לכם כעת רשימה של הוראות רכיבה נכונות, למען ביטחונכם האישי, כדלקמן –

  • הקפידו ללבוש, במשך הרכיבה על הקורקינט, צבעים בולטים. באופן הזה הנהגים בכביש, שאר הרוכבים על הקורקינט ואף הולכי הרגל יוכלו להבחין בכם.
  • ילדים שטרם הגיעו לגילאי שתיים עשרה עד שלוש עשרה חייבים ליווי של מבוגר.
  • יש להתאים את הקורקינט לפי היכולת ולפי הגודל של הרוכב.
  • אין לשלוח ילדים לכבישים ישר בעת רכישת הקורקינט. יש ללמד אותם ולהתאמן לפני היציאה לשטח.
  • חל איסור מוחלט, אפילו באופן חוקי, לרכב על קורקינט בלי קסדה. ועל כך נרחיב בהמשך המאמר.
  • למדו את הילדים להסתכל על סביבתם, על מנת לוודא שהמסלול רכיבה איננו מסוכן,
  • יש להשתמש ברכיבה על קורקינט במגני ברכיים או ידיים.

מה היא בטיחות לפני הכל? ככה תגנו על הילדים בעת רכיבה על קורקינט – חשיבות הקסדה

בבואנו לדון בשאלה – מה היא בטיחות לפני הכל? ככה תגנו על הילדים בעת רכיבה על קורקינט, נרחיב קמעה על השימוש בקסדות, מפאת חשיבות העניין. במרבית המדינות בעולם, חל איסור על רכיבה על קורקינט בלי קסדה. חבישה של קסדה בעת רכיבה על קורקינט חיונית והכרחית, אף במידה והיא לא הייתה מחויבת על פי חוק. הקסדה נועדה להגן עליכם מפאת פציעת ראש קשה. עליכם לרכוש קסדה לראש תקנית, שמעוגנת בתקן מחמיר. לא קונים כל קסדה ובוודאי שלא קונים אותה ברשת האינטרנט. את הקסדה יש למדוד לפני החבישה והיציאה לכביש, על מנת לוודא שהקסדה מותאמת היטב למידות הראש של הרוכב על הקורקינט. בצעו מדידות והתנסות – תוודאו שאפשר לדחוף אותה לצדדים, לקדימה והן לאחורה. תהדקו את הסוגר ותוודאו כי הקסדה מתאימה באופן מושלם לראש שלכם. תימנעו מרכישה של קסדה משומשת. אי אפשר לדעת באם היא כבר הייתה נוכחת בתאונה כזאת או אחרת, ולפיכך היא תהיה פחות יעילה בעת צרה. באם חלילה נפגעתם בתאונה, תדאגו להחליף את הקסדה הישנה בקסדה חדשה. המהות שמאחורי הקסדה היא להגן על החלק האחורי של הראש שלכם, ולפיכך יש משנה חשיבות לרכישה של קסדה איכותית, שברור שהיא תהיה יקרה יותר. אבל פה אין מקום לחסוך. הבטיחות היא מעל לכל.


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן