0

מכשירי שמיעה התפתחו בשנים האחרונות באופן מהפכני. אחד מההיבטים המשמעותיים ביותר שבהם אנו רואים שינויים הוא בנוחות השימוש. המכשירים של היום קטנים יותר, מורגשים פחות וניתנים להתאמה אישית באופן אופטימלי. גם כשזה מגיע לפתרונות האנרגיה של המכשיר, האפשרויות כיום נוחות מאי פעם. בימינו המכשירים מופעלים על ידי אחד משני סוגי סוללות: סוללות “כפתור” חד פעמיות או סוללות נטענות. סוללות חד פעמיות הן עדיין האפשרות הנפוצה יותר, אם כי יותר ויותר יצרני מכשירי שמיעה מייצרים מכשירי שמיעה נטענים. כאן, נסקור את היתרונות והחסרונות בכל אחת מהאפשרויות הללו.

חיי מדף ארוכים יותר

עם עד לפני כ-15 שנה הסוללות הנטענות לא היו שורדות יותר משנה, כיום פני הדברים משתנים. סוללות הליתיום יון של הדור החדש יספקו זמן שימוש של עד 30 שעות ללא צורך בטעינה מחודשת ויחזיקו חמש שנים לפני שיהיה צורך להחליף אותן. זה הופך את הסוללה הנטענת לפתרון אמין ועמיד במיוחד. עם סוללות חד פעמיות, יהיה עלינו להחליף סוללה כל מספר ימים או מספר שבועות, בהתאם לדגם מכשיר השמיעה. מדובר בחיסכון משמעותי בעלויות השוטפות לתחזוקת מכשיר השמיעה שלך.

ידידותי יותר לסביבה

סוללות משומשות הן אחד מגורמי הזיהום הסביבתי המשמעותיים ביותר מכל הפסולת שאנו משליכים. חומצות וחומרים רעילים המופקים מהרכב הסוללה לאחר השלכתה, מחלחלות לעתים קרובות לאדמה ולמקורות מים והנזקים הם רחבי היקף. המעבר לעבר סוללות נטענות למכשירי שמיעה מצמצם את נפח הפסולת המסוכנת הזו ומפחית את העומס על הסביבה.

לתחזוקה נוחה יותר

לעתים קרובות, מכשיר שמיעהמשמש אנשים מבוגרים. לא פעם, הם עשויים להתמודד עם קשיים מוטוריים. לכן, החלפת הסוללות הזעירות עשויה להיות מאתגרת ומתסכלת עבור רבים ממשתמשי המכשירים. המעבר למכשיר נטען יקל משמעותית על השימוש במכשיר ואינו דורש כל מעורבות של המשתמש.

חשוב לתכנן את הדברים מראש

אחד האתגרים המרכזיים במכשירים הנטענים, אמנם, הוא העובדה שעלינו להטעין אותם. זה עשוי להישמע מעט מצחיק. עם זאת, אם ניקלע לסיטואציה בה נגלה שהסוללה חלשה ואין לנו איפה להטעין, הדברים יכולים להיות מאוד מתסכלים. כמובן שהפתרון הפשוט לכך הוא להקפיד להטעין את המכשיר בכל עת כשאינו בשימוש. ככל שהסוללות מאפשרות זמני אספקה ארוכים יותר, כך האתגר הזה נעשה פחות רלוונטי.

החלפת סוללה נטענת עשויה להיות מורכבת

להבדיל מהסוללות החד פעמיות, הסוללה הנטענת דורשת סיוע מגורם מקצועי. משמעות הדבר היא שאחת ל-5 שנים, ייתכן שהמכשיר יהיה לא זמין לנו לזמן קצר.

היצע המכשירים הנטענים עלול להיות מצומצם יותר

רוב מכשירי השמיעה הנטענים נלבשים מאחורי האוזן ומחוברים לרמקול קטן שמולבש בתוך האוזן. מכשירים תוך אוזניים לרוב ידרשו סוללה חד פעמית. חשוב שניקח את העובדה הזו בחשבון בתהליך קבלת ההחלטות שלנו. עם זאת, כדאי גם לזכור שהמכשירים מתפתחים כל הזמן וככל שהשימוש בסוללות הנטענות נעשה נפוץ, סביר מאוד להניח שלא ירחק היום שנראה מגוון רחב בהרבה של מכשירים המאפשרים טעינה.

הפתרון הפופולרי ביותר כיום

מכשירי שמיעה נטענים נעשים פופולריים יותר ויותר ככל שהזמן חולף. ככל שיעילות הסוללה תמשיך להשתפר וממדיה יקטנו, כך ניתן יהיה לייצר מכשירים אמינים וקטנים יותר שיהפכו את תהליך החלפת הסוללה הבזבזני והמתסכל למיותר.

הנוחות בשימוש מכשיר השמיעה והתחזוקה השוטפת שלו היא זו שתקבע את חוויית השימוש בו לאורך השנים. זהו פתרון חשוב מאין כמותו שיכול לשפר את התפקוד היום-יומי ואיכות החיים שלך באופן דרמטי. אנו מקווים שבתהליך קבלת ההחלטות שלך, התובנות הללו יסייעו לך לבחור במכשיר המתאים ביותר.


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן