0

זה ממש לא פשוט לנהל פרויקט של בניית בית או של שיפוץ בית כללי. הדבר מחייב אתכם לשכור את שירותיהם הנאמנים של מספר קבלני עבודה, כאשר כל אחד מהם יהיה אמון על תחום שונה. אכן, מדובר על משימה רב תכליתית. בניסיון “לנצח” את הזמן, להקצות משאבים, לפקח על כל העבודה, נראה כי אין רגע דל. אבל, היי, כל זה ממש יכול להיחסך מכם, באמצעות השירותים הנאמנים של קבלן מפתח. המשיכו לקרוא, ותבינו הכול.

במה בא לידי ביטוי התפקיד של קבלן מפתח?

יש שאלות, שהתשובות עליהן חייבות להיות ארוכות למדי, כדוגמת השאלה – “במה בא לידי ביטוי התפקיד של קבלן מפתח?, ולהלן תשובתנו המנומקת. נתחיל במציאות. מרבית הפרויקטים של בנייה ושיפוץ נערכים לפי שלבים מסוימים. כמו למשל – תיאום הכרחי אל מול ספקי התשתיות, תכנון מקדים, היתרי בנייה הכרחיים, בנייה של יסודות המבנה, בנייה של השלד, אכלוס, ובסיכומו של יום – קבלת המפתח לדירה החדשה. כאשר דנים אודות פרויקט בנייה סטנדרטי, שאותו מנהלים או היזם או לחלופין קבלן הביצוע, כי אז יש לצרף לצוות הבניה מספר רב של קבלנים, כאשר כל אחד בתורו אמון על שלב כזה או אחר במיזם הבנייה. על מנת לאחד כוחות, נזמן את שירותיו הנאמנים של קבלן מפתח. בשורה התחתונה, על כתפיו הרחבות מוטלת האחריות של ביצוע כל שלבי הבנייה, ויתרה מזאת, אף את הניהול הכללי של כל הפרויקט. נשמע מסובך מדי? מיד נבהיר הכול. קבלן המפתח, כפי שמעידה כותרת המאמר – “ידו בכל, ובכל ידו”. הוא בעל המקצוע שעמו תתחילו את הפרויקט, והוא זה שאחראי לגייס לפרויקט את שאר בעלי המקצוע, כמו למשל – אדריכל, לשם הכנת תכנית הבנייה המקורית, או הקונסטרוקטור שיאשר את תכנית הבנייה, וכיוצא בכך. העבודה של קבלן המפתח פוטרת אתכם מכל כאבי הראש והלחצים. הסרתם מעליכם בזאת כל אחריות לניהול פרויקט הבנייה.

מה המשמעות של הניסיון הרב של קבלן מפתח?

וזאת שאלה משמעותית – “מה המשמעות של הניסיון הרב של קבלן מפתח”?, ועליה נענה מיד. קבלן המפתח, שאת שירותיו בוודאי תשכרו מבעוד מועד, עם תחילת פרויקט הבנייה, ישמש האוזניים והעיניים שלכם באתר הבנייה. המשמעות של ניסיון רב השנים מאפשר לקבלן המפתח לחזות סיטואציות אפשרויות, ולתת להן מענה באופן מושכל, על מנת לוודא שכל המיזם נמצא תחת שליטה מלאה. באופן הזה, לדוגמה, באם תגיע ידיעה שמתכתבת עם האיסור על השימוש בכל מיני חומרי בנייה, הוא כבר ידע מיד עליה, עוד לפני שכל איש מקצוע אחר היה שומע על זה.

האם השירותים של קבלן מפתח באמת יכולים לחסוך לכם בזמן ניכר?

ואין כמו השאלה הנ”ל – “האם השירותים של קבלן מפתח באמת יכולים לחסוך לכם בזמן ניכר”?, והתשובה לשאלה זאת לא תאחר להגיע. פרויקטים של בנייה, מאופן טבעם, עשויים להיגרר בין כמה חודשים במקרה הטוב, לבין כמה שנים, במקרה הגרוע. יש נסיבות שאי אפשר פשוט לצפות או לנבא אותן, כגון – מזג אוויר קיצוני, מה שעשוי לעצור את התקדמות הבנייה במקום. פה בדיוק הקטע ששירותיו של קבלן המפתח ממש עשויים לסייע לכם בצורה אפקטיבית לאין שיעור. באפשרותו של קבלן המפתח להתמודד בהצלחה עם מצבים שאינם צפויים, תוך כדי כך שהוא מתזמן את קבלני המשנה ביתר שאת. בנוסף לכך, קבלן המפתח רכש את המומחיות הפנומנלית של טיפול בכל מיני בעיות, אשר עשויות לצוץ, בשלב כזה או אחר לאלתר, וכישורים, כמו כישורי היכולת לנהל משא ומתן יעיל עשויים לעזור לו להתמודד עם ניהול משברים, קלים כקשים.


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן