0

לא משנה עד כמה שתנסו להישמע לחוקי התעבורה, ישנם אילוצים וכל מיני מצבים, שבעקבותיהם ייתכן שתעברו על חוקי התעבורה. במידה וקיבלתם קנס, בין אם קטן ובין אם גדול למדי, אתם ממש לא חייבים “לרוץ” ולשלם אותו, אולי יש נסיבות מקלות, שאתם בכלל לא מודעים אליהן. במידה ונקלעתם לכדי תרחיש בעייתי יותר, שמאיים על המשך קיומו של רישיון הנהיגה שלכם, כמו גם על אפשרות של מאסר, טוב תעשו אם תיוועצו מבעוד מועד עם עורך דין לתעבורה מקצועי. על מנת להבין את פועלו ואת יתרונותיו של עורך הדין לדיני תעבורה, פשוט תמשיכו לקרוא מאמר זה.

האם עורך דין לתעבורה עשוי לשנות את נקודת המבט של השופט?

והרי שאלת פתיחה מצוינת – “האם עורך דין לתעבורה עשוי לשנות את נקודת המבט של השופט?”, ושאלה זאת תיענה בהקדם האפשרי. התשובה טמונה בשאלה נוספת – תלוי לאיזה עורך דין תפנו בדיוק. במידה ותלחצו על הקישור הזה – עורך דין לתעבורה, תתוודעו לעורך דין מקצועי ביותר, שיעשה ככל שביכולתו להפוך אתכם לחפים מפשע, ולשנות את כל הראייה והפרספקטיבה של השופט. אל לכם לשאת בחוב של דו”ח התנועה מיד ובעיניים עצומות, תמיד אפשר למצוא פרצה כזאת או אחרת בחוק. עם ייצוג הולם ומקצועי, סביר להניח כי השופט יאמין לגרסה שלכם, ואף יזכה אתכם בפסק הדין שייתן. הסיכויים לטובתכם יגדלו, בלי קשר לגודל האשמה האמתית שלכם.

האם עורך דין לתעבורה יכול למצוא את כרטיס המוצא מעונש קשה?

וזאת שאלה מסקרנת – “האם עורך דין לתעבורה יכול למצוא את כרטיס המוצא מעונש קשה”?, ונתחיל מהעובדות. מרבית בני האדם, שמקבלים דו”ח תנועה, “זורמים” עם האינסטינקטים הראשוניים שלהם לשלם מיד את הקנס, ואינם חושבים לרגע שיש טעויות כאלו ואחרות בדו”ח התנועה שנמסר לידם. אבל זאת טעות מיסודה. לא תמיד האשמה דווקא שלכם. התפקיד של עורך הדין לענייני תעבורה הוא למצוא סדקים ולהטיל ספק בדו”ח תנועה שקיבלתם, טעויות שבספק רב אם אתם תעלו עליהן. הוא ימצא, לאחר בירור מעמיק, כל מיני נסיבות מקלות או טעויות פרוצדורליות, שלחלוטין יזכו אתכם. לפעמים, צריך לנבור עמוק, ולדעת את חוקי התעבורה לעומק, על מנת למצוא את הטעויות הקטנות ביותר, מה שבוודאי אתם לא תצליחו לעשות בעצמכם.

האם עורך דין לתעבורה יכול להוות “איום” על התובעים?

והנה שאלה שתסכם לגמרי את דברינו – “האם עורך דין לתעבורה יכול להוות “איום” על התובעים?”, ובכן, ממש ככה, בהחלט כן. במידה ותייצגו את עצמכם במשפט בענייני עבירות תעבורה, סביר להניח, כי התובע במשפט יהיה שבע רצון ויראה בכם “כטרף קל”, כמקרה פשוט, שאין לו כל בעיה לנצח בו. ולמען האמת, מרבית בני האדם, משיקולי חיסכון כספי בעיקר, מחליטים שלא לעשות שימוש בשירותיו הנאמנים של עורך הדין לתעבורה, מה שבאופן חד משמעי פועל לרעתם, ומגדיל את סיכויי ההצלחה של התובעים במשפט התעבורה. ההבדל בין קבלת קנס כבד והטלה של עונשים חומרים, לבין זיכוי מוחלט במשפט שבחוקי התעבורה – מתחיל ונגמר בייצוג הולם של עורכי דין לתעבורה. עם ייצוג צמוד שלהם, יבין התובע כי לא כדאי לו להיטפל אליכם, ועליו לעשות צעד לאחור.


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן