0

מחפשים את ההכשרות המובילות בתחום ההייטק? בניגוד לימים עברו בהם היה נדרש תואר ראשון לכל הפחות למען השתלבות בתפקידי מפתח משמעותיים, הרי שהשוק הטכנולוגי המקומי והעולמי צמא לידיים עובדות ומקצועיות בשפע של תחומים משלימים. מבין ההכשרות המקצועיות לענף ההייטק על סוגיו השונים, מכללת סלע מתכבדת לעמוד בחוד החנית, כאשר היא מכשירה את בוגריה בהצלחה יתרה עוד ממועד הקמתה בשנת 1990.  מאז ועד היום, מיצבה את עצמה מכללת סלע כמוקד לימודי הכשרתי מקיף לתחומי ההייטק, תוך שהיא משלבת בין מרכז הכשרתי לבין מרכז ידע המעניק את שירותיו לשורה של לקוחות מן התעשייה הטכנולוגית הישראלית.

למעלה מ-30 שנות ניסיון

הניסיון העשיר והרחב של מכללת סלע איננו רק מתבטא בוותק, אלא גם בסביבת הלימודים המתקדמת ממנה נהנים הסטודנטים והסטודנטיות. סביבה המגובה במרצים ומרצות מן השורה הראשונה, ומעבדות מחשב מתקדמות המתעדכנות באופן תדיר בהתאם לדרישות הדינמיות של שוק העבודה המקצועי הטכנולוגי. בין הקורסים השונים המועברים מטעם המכללה, ניתן למצוא הכשרות לשפות תכנות פרטניות, ועד לקורסים רוחביים המכשירים למקצועות נחשקים ונדרשים לרבות בדיקת תוכנה QA, עיצוב גרפי, קורסי אנימציה בגרפיקת תלת-ממד, קורסי אבטחת מידע וסייבר, קורסי פיית’ון הנחשבת לאחת מן השפות הפופולריות בתחומי התכנות והסייבר, קורס Full Stack וכן מגוון עשיר ורחב של לימודי הייטק נוספים. לצד מסלולים אלו, מכללת סלע שמחה ומתכבדת להשתתף בשורה של פרויקטים שונים למען הקילה, וביניהם פרויקט לוחמים להייטק, מסלול הייטק ייחודי לחיילים משוחררים אשר שירתו בשירות קרבי.

בזכות ההון האנושי המקצועי

לצד סביבת הלימוד המתקדמת והטכנולוגית, הצוות המקצועי של מכללת Sela פועל בכל עת כדי לרכז סביבו את טובי המרצים והמרצות בענף ההייטק הישראלי. אין מדובר במרצים העוסקים בענף ההדרכתי בלבד, כי אם באנשי ונשות מקצוע מן התעשייה הישראלית אשר חווים ונושמים את הלכי הרוח של התחום הטכנולוגי. באופן הזה, מבטיחה המכללה לא רק סביבה לימודית המגובה במחשבים מתקדמים, כי אם ערך מוסף חשוב ונדרש הסולל בפני הסטודנטים והסטודנטיות את הדרך אל עבר השתלבות מלאה בשוק העבודה.

סביבה טכנולוגית מתקדמת

כל תכנית לימודית המוצעת מטעם המכללה, משלבת בין ידע תיאורטי חשוב ונדרש, לבין התנסות מעשית המדמה את סביבת העבודה הדינמית והמאתגרת הממתינה לבוגרים עם סיום הקורס. הקורסים כולם מבוססים על תרגולים כיתתיים, מטלות, פרויקטים רחבי היקף ובחינות מסכמות, כאשר חלק מן הקורסים אף מכינים לקראת בחינות בינלאומיות בעבור קבלת הסמכות שונות.

ייעוץ לימודי מקיף

מכללת סלע שמחה להציע למועמדים והמועמדות את האפשרות למתן ייעוץ והכוונה מקצועיים המבוססים על בחינות הנערכות מטעם המכללה. מדובר בבחינות שאינן כרוכות בתשלום, ושאינן מצריכות כל התחייבות מטעם הניגשים והניגשות. פרטים נוספים והגשה לקביעת מועד בחינה, ניתן למצוא בכתובת הבאה .

קרדיט – לוגו


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן