0

מחפשים פסטרמות ונקניקים בתיבול טעים ומיוחד? בואו לטעום את הנקניקים והפסטרמות המשובחים והמיוחדים של עוף טוב, העשויים מנתחי בשר איכותיים מעופות שגודלו בתנאים מבוקרים ללא אנטיביוטיקה או הורמונים.

מבחר עשיר וייחודי של פסטרמות

לחובבי הפסטרמות מציעים בעוף טוב מבחר מוצרים הכוללים פסטרמה מקורמלת, פסטרמה מהגריל וגם פסטרמה ממעשנה ופסטרמה מקסיקנית. יש להן טעמים עמוקים ונהדרים כאשר לכל סוג של פסטרמה יש טעם ייחודי משלה, בין אם יותר חריף, מתוק, מעושן או צלוי. מהמבחר כל אחד יכול לבחור את טעמי הפסטרמה שהוא הכי אוהב. כמו כן מדובר במוצרי פסטרמה מנתח שלם של בשר הודו מובחר שגודל באופן מפוקח על ידי החברה. יש לו ערך תזונתי גבוה והינו עשיר בחלבונים, ללא צבעי מאכל, גלוטן, שומן טראנס או מונוסודיום גלוטומט.

מגוון רחב של נקניקים

מלבד פסטרמות, בעוף טוב מציעים לכם עוד מגוון איכותי של נקניקים בתיבול מעולה מסדרת דלי, המקבלת את השראתה מהמעדניות של ניו יורק. הנקניקים כוללים קורנביף בציפוי פלפל אנגלי בסגנון אמריקאי, נקיקים יבשים כמו נקניק סלמי ירדן, נקניק הודו מבושל ומקלוני קבנוס. מבחר הנקניקים בשלל תיבולים וטעמים יספק מענה מושלם לכל כריך ולכל פלטת אירוח המוגשת ליד ירקות טריים ומטבלים.

הצעות הגשה לנקניקים מובחרים

מגיעים אליכם אורחים ואתם רוצים להכין להם מגשי אירוח עם נקניקים מובחרים? לפניכם כמה רעיונות הגשה של נקניקים ופסטרמות שיגרמו לכולם להזיל ריר:

  • פסטרמה מעשנה כדאי לחתוך לרוחב בצורת משולשים עבים. כעת חלקו את הפרוסות לשניים לאחר שעברו טיגון במחבת עם שמן זית עד קבלת גוון שחום. את ההגשה עצמה כדאי לעצב עם פרוסה אחת טרייה שאחריה פרוסה מטוגנת.
  • בהגישכם פסטרמה מקסיקנית דאגו לחתוך אותה  בצורה מלבנית עבה ולהניחה במגש באופן שהתיבול של הפסטרמה יהיה בחלקה העליון, כך שירגישו אותו בכל נגיסה.
  • פסטרמה גריל כדאי לחתוך לקוביות יחסית גדולות ולשים כל קובייה על שיפוד ביחד עם עגבניית שרי וזית ללא חרצן.
  • תוכלו לקחת כל סוג של נקני ופסטרמה ולגלול לרולדות קטנות וחמודות שניתן להכניס לתוכן מעט ממרחים כמו חרדל, ממרח זיתים, צימיצ’ורי ועוד.
  • ניתן גם ליצור מגש המשלב נקניקים, קרקרים וירקות שונים עם ירקות שאותם חותכים לרצועות דקות, ועם רטבים ומטבלים המוגשים ליד בקעריות קטנות, כמו חזרת, איולי, סילאן, רוטב שום, רוטב חמוץ מתוק, רוטב פסטו ועוד.

Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן