0

לימודי אנגלית הם ללא ספק מהחשובים ביותר במקצועות בית הספר ובכלל. השפה האנגלית היא השפה המדוברת ביותר בעולם ונחשבת לשפה השנייה המוכרת בישראל. לימוד אנגלית יוכל לפתוח לכל אדם פתח לקריירה בינלאומית, לתקשורת טובה יותר כאשר אתם בחו”ל והתמצאות טובה ונעימה יותר בכל מקום אליו תלכו. זאת מלבד העובדה שרכישת שפה חדשה הוא תמיד יתרון הן ברמה האישית והן המקצועית. כמו כן, כדי להתקבל ללימודים גבוהים, במרבית המסלולים נדרש ידע באנגלית וציוני בגרות גבוהים. לצערנו הרב תוכנית הלימודים, כמות התלמידים בכל כיתה ודרכי הלימוד אינם מאפשרים לכל תלמיד להצליח במסגרת הלימודים בבית הספר וכי רבים מהם זקוקים ללימוד איטי או פרטני יותר, תמיכה מקצועית בקצב שלהם ובהתאם לצרכים שלהם ושיעורי תרגול ותגבור נוספים.

כיצד ניתן ללמד היום אנגלית?

אם את מורה לאנגלית, סביר להניח שאת עושה זאת לא רק כדי להתפרנס אלא כי את מרגישה שליחות ואת רוצה להעניק לאותם ילדים ובני נוער את הידע החשוב שברכישת שפה חדשה בכלל והשפה האנגלית בפרט. לזכותך האפשרות להעניק לילדים הללו את הכלים לעתיד טוב יותר. מורים לאנגלית שאינם מלמדים במסגרת עבודתם בבית הספר או באוניברסיטה יחפשו דרכים נוספות לגייס תלמידים, לסייע להם בלימודי האנגלית וכמובן כדי ליצור לעצמם הכנסה נוספת כדי להתקיים. בין הדרכים השונות: שיעורים פרטיים, לימודים מרחוק בזום, תגבורים בכיתות לימוד מצומצמות ומרכזי לימוד, ניהול קורס מסודר, הצטרפות ללימוד דרך אפליקציה ואפילו יצירת מוצרים דיגיטליים המסייעים לילדים ללמוד אנגלית בצורה טובה יותר.

ללמד אנגלית במסגרת מערכת ללימוד אנגלית:

כיום באמצעות האינטרנט ניתן להגיע אל ילדים ובני נוער (ובכלל לכל אדם) ביתר קלות וללמד אותם דרך אחד הכלים האהובים עליהם ביותר – המחשב או הטלפון. באמצעות מכשירים אלה ניתן להתחבר לאינטרנט, להיכנס לאתר או אפליקציה המציעים מערכת שלמה ללימוד אנגלית. זה יכול להיות שיעורים פרטיים בזום, הדרכות מוקלטות לקראת הבגרויות ובכלל בנושאים שונים לחיזוק האנגלית ועד לניהול הדרכות בקבוצות קטנות – אונליין. ללמד אנגלית במסגרת כזו יכול להיות מהנה מאוד וגם יעיל מאוד מבחינת זמן, כאשר תוכלו בזמן קצר יותר להגיע ולעזור ליותר תלמידים. הם מצידם ייהנו ממורה פרטי, שיעורים מוקלטים אליהם יוכלו לחזור בכל רגע שירצו וכמובן ללמוד בקצב שלהם ובצורה חווייתית יותר.

ללמד ילדים שבאמת רוצים ללמוד:

אין ספק כי לימודי אנגלית בבית הספר יכול לספק מורים רבים לאנגלית אולם ללמד שיעורי אנגלית לילדים שבאמת רוצים ללמוד יכול להיות אפילו מספק יותר. במסגרת לימודים באפליקציה או באתר ייעודי תוכלו להציע לילדים שיעורי אנגלית חווייתיים ומהנים יותר, בסביבה שהם אוהבים. כמו כן תוכלו ללמד ילדים שבאמת רוצים ללמוד ולהשתפר אבל בקצב שלהם ובהתאם לצרכים שלהם.

רוצה ללמד אנגלית בסטייל?

אם אתם מורים לאנגלית ורוצים לשדרג את שיעורי האנגלית שלכם תוכלו לנסות בדרכים יצירתיות. לדוגמה: השכרת אוזניות והשמעת מוסיקה לילדים שינסו לתרגם את המילים של השירים שהם שומעים. כמו כן תוכלו לשלב הדרכות עם אוזניות מדליקות בשיעור ובכך לאפשר לתלמידים ללמוד ללא רעשי רקע של חבריהם. רוצים ללמד אותם הבנת הנשמע? אין צורך להביא טייפ מיושן – כיום תוכלו להשמיע להם את הקטעים עם אוזניות מדליקות במיוחד.

החשיבות של לימוד שונה ויצירת חוויית לימוד מהנה:

כידוע לימוד חווייתי תורם יותר לזכירת החומר בין אם מדובר בילדים, בני נוער או אנשים מבוגרים. לכן מציאת דרכים יצירתיות להעביר את החומר יהפוך אתכם למורים טובים יותר ולתלמידים שלכם לזכור טוב יותר את החומר.

קרדיט תמונה FREEPIK


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן