0

גיוון תעסוקתי חשוב מכיוון שהוא עוזר לארגונים להיות תחרותיים וחדשניים יותר ובמקביל נותן להם יתרון תחרותי בשוק. לכן פנינו לחברת הייבוב לטיפים לשימור גיוון העובדים.

ע”פ חברת הייבוב, ניתן להגדיר גיוון בארגון כ”מגוון האנשים, נקודות המבט, הכישרונות, הרקעים והחוויות הקיימים בארגון”. כוח עבודה מגוון עוסק לא רק בגיוס אנשים מרקע שונה אלא גם ביצירת סביבה מכילה לכולם. הכללה כרוכה במחויבות לספק הזדמנויות שוות לאנשים מכל הרקע והסרת כל מחסומים שעלולים למנוע מאנשים להצליח בעבודה. הגיוון במקום העבודה חשוב מכיוון שהוא מספק פרספקטיבה רחבה יותר לעסק. זה גם עוזר בהפחתת הסיכון להטיה ואפליה. הגיוון גם מאפשר לפתח יותר יצירתיות, חדשנות וכישורי פתרון בעיות.

משאבי אנוש יכולים לשמור על גיוון תעסוקתי על ידי ביצוע חלק מהפעולות הבאות:

-הקניית הדרכה בנושא הטיה לא מודעת, הכלה וכשירות תרבותית

-יצירת תרבות מכילה שתאפשר לאנשים להרגיש בנוח לבטא את מחשבותיהם ורגשותיהם

-מתן תוכניות חונכות לאנשים שאין להם ייצוג נמוך במקום העבודה

השיטות של חברת הייבוב לשמור על גיוון תעסוקתי

יש כמה שיטות עבודה מומלצות ש-HR יכול ליישם כדי להבטיח שמקום העבודה מגוון, הנה שלושה מהן לפי חברת הייבוב : הכשרת מנהלים, הדרכות לעובדים ומערכת מכסות להעסקה. משאבי אנוש יכולים להכשיר מנהלים כיצד לזהות ולתקן הטיה במקום העבודה. יש להכשיר מנהלים כיצד לזהות מתי הם מקבלים החלטות על סמך ההטיות שלהם ואיך לא לתת לזה להשפיע על ההחלטות שלהם. מחלקות משאבי אנוש צריכות גם לערוך הדרכות בנושא גיוון לעובדיהן מכיוון שהן יעזרו להם להבין מה המשמעות של גיוון במקום העבודה ומדוע חשוב שתהיה.

גם מחלקות משאבי אנוש צריכות לשקול ליישם מערכת מכסות להעסקה, שתאלץ אותה להעסיק יותר אנשים צבעוניים או נשים.

קרדיט התמונות: unlimitedphotos


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן