0

הרבה לפני סיום עונת האביב ותחילתו הרשמית של הקיץ, ובני הנוער כבר עסוקים עד צוואר בתכנוני נשף הסיום. ככל שחולפות השנים כך דומים נשפי הסיום של התיכונים למסיבות הפרום האמריקאיות, וכך בהתאם גם הביגוד באירוע עצמו.

יש אינספור שילובים ואפשרויות לחליפות נשף סיום, ולכן צריך לצמצם מראש את המגוון לכדי כמה אופציות בודדות; אחרת תטבעו בים של דגמים. אומנם הבסיס לחליפת פרום נשאר פחות או יותר כפי שהוא, אבל זה לא אומר שאי אפשר לשחק מסביב.

כמובן שבתוך כל ההמולה לא נשכח את בני הזוג, כי גם להם יש חלק בהופעה המשותפת שלכם באירוע. בית האופנה לגבר “יוסי בן נון” – עם כמה עצות שירעננו לכם את הנשף.

חליפת נשף מודרנית

החליפה המודרנית מתאימה בעיקר למי שרוצה את הבסיס המסורתי הרגיל, אבל בלי להסתכן במראה עבש וחסר טעם. יש לא מעט חליפת טוקסידו מעודכנות ומודרניות, שנראות כמו גרסאות משודרגות של הטוקסידו הקלאסי האהוב. לדוגמה: טוקסידו לבן עם מכנס שחור; ההפך הגמור מטוקסידו קלאסי. כדי שהניגודיות בצבע תמשיך גם בחלק העליון, נלבש חולצה לבנה עם עניבה שחורה או להפך – חולצה שחורה עם עניבה לבנה.

מי שרוצה חליפה אפילו יותר מודרנית לנשף, יסתפק בג’קט ומכנסיים שחורים, עם חולצה לבנה ללא עניבה או פפיון (שמוסיפים קצת למניין השנים של הלובש, יש להודות). עוד אפשרות למיטיבי לבוש – מקטורן העשוי מקטיפה שחורה. הפריט הזה לבדו נותן בדיוק את כל הסטייל והאלגנט בחליפה אחת . אגב – אם כבר בחרתם טוקסידו, רוב הסיכויים שהמקטורן יהיה עשוי מבד סאטן לא פחות זוהר.

חליפת נשף יצירתית

החליפה היצירתית מתאימה במיוחד לבעלי אינדיבידואליות יתרה, שרוצים להתבלט ולהביע את עצמם – וכל זאת בלי להתחייב לחליפה מלאה על כל רכיביה. המשחק בחליפה יאפשר לכם לבחור פריטים בנפרד, ולשלב אותם יחד ליצירת פריט לבוש ייחודי לכם.

לדוגמה מקטורן מבד סאטן בצבע חום אדמתי עם כתמים או פסים שחורים דקים, בניסיון לדמות חברבורות נמר או פסי טיגריס. השחקן צ’דוויק בוזמן (“הפנתר השחור”) נהג ללבוש חליפה כזו לאירועים, יחד עם מכנס שחור ונעלי ערב שחורות מבריקות.

אם צבעי אדמה זה קצת יותר מדי בשבילכם, לכו על צבעי פסטל. חליפות במרקם עדין בצבע ורוד רך, אפרסק או אפילו בורגונדי – יספקו את הרצון לבלוט ולהשאיר רושם ייחודי. צווארון המקטורן ישקף את היצירתיות בדגם העגול או המחודד; זאת לצד הפריטים והאביזרים המשלימים כגון עניבה, חפתים, מטפחת כיס ואפילו פרח צבעוני.

חליפת נשף טרנדית

החליפה הטרנדית מתאימה לכאן ועכשיו, וקצת פחות מתחשבת בסגנונות עבר. אומנם הבסיס כמובן עדיין מורכב מהפריטים הקונבנציונליים, אבל בצורה כזו שהם משדרים טרנדיות ועכשוויות בלתי מתפשרת.

חליפות בצבעי אמרלד, טורקיז וספיר הן הטרנד הנוכחי בארצות הברית. בדרך כלל מדובר במקטורן קטיפה או סאטן בוהק, שמשחק עם האור בינות לקפלי הג’קט ומציג צבע משודרג ומנצנץ (ממש כמו אבן חן).

בדומה לחליפה היצירתית – גם פה סוג הצווארון יעשה הבדל משמעותי, בנטייה אל עבר הצורות הפחות קונבנציונליות (עגול ומחודד).

לשכור או לקנות?

אם אתם כבר מוכנים להגיע לנשף לבושים במיטב המחלצות, מדוע שלא תמשיכו ליהנות מהם גם בהמשך? בחייו של כל אחד יש עוד כמה וכמה אירועים עתידיים שבהחלט שווים הופעה מרשימה בחליפה. בעיקר חתונות כמובן, אבל לא רק.

שווה להשקיע ברכישת חליפה מותאמת אישית למידותיכם, כבר במעמד נשף הסיום, כדי שזו תוכל לשמש אתכם גם לאירועים נוספים בעתיד. אומנם גם חליפה מושכרת תעשה את העבודה לא פחות טוב, אבל בסיום תיאלצו להחזיר אותה לחנות; זאת במקום להמשיך להתגאות בה באירועים נוספים, בהם אתם נראים במיטבכם.

קרדיט לתמונות PIXABAY


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן