0

בשנת 2023, הכרויות ללסביות הפכו להיות נגישות יותר, בין אם מדובר על הגדילה בפתיחות והקבלה כלפי הקהילה הגאה או לחילופין, על אפליקציות ואתרי ההכרויות השונים כדוגמת “שידייט”, שהפכו להיות פופולריים במיוחד בשל ההתפתחות הדיגיטלית שהיא חלק מהעולם המודרני שבו אנו חיים. אולם, הכרויות ללסביות יכולות להיות מאתגרות לפעמים גם בשנת 2023, כך שיהיה צורך לעקוב אחר מספר דגשים חשובים על מנת לוודא כי אתן מוציאות את המיטב מההכרויות שלכן ונמצאות בהתחלה של מערכת יחסים בריאה. לשם כך, בכתבה זו החלטנו לרכז עבורכן מספר עצות מומחים שיסייעו לכן לוודא כי אתן נמצאות בשלבי ההתחלה של מה שתהיה מערכת יחסים טובה ובריאה עבורכן.

כללי ברזל של מערכת יחסים בריאה

חשוב מאוד להדגיש כי כאשר מדובר על הכרויות ללסביות, קיימים מספר דגשים מאוד חשובים על מנת לוודא כי מדובר על מערכת יחסים בריאה שתהיה טובה לכן, בדיוק כמו כל סוג מערכת יחסים אחרת:

• תקשורת ושקיפות – כל בני האדם הם שונים, כך שבחיים לא יהיה ניתן למצוא אדם זהה לחלוטין באדם אחר בכל הנוגע לצרכיו האישיים. ובכן, כלל זה חל גם כאשר מדובר על הכרויות ללסביות שכן, לא תמיד ניתן להגיע אל עמק השווה ותמיד יהיו מספר צרכים שלא ימולאו כפי שהצד השני היה רוצה. אולם, בעוד כי לא ניתן למלא אחר צרכיו של הצד השני במלואם, בהחלט יהיה ניתן לעשות מאמצים על מנת לפשט עבור הפרטנרית שלכן את העניין וכן גם להתחשב בה כך שהזוגיות תהיה יותר נעימה לשתיכן. לשם כך, מומלץ מאוד לוודא כי רמת התקשורת שלכן היא טובה שכן, בהינתן תקשורת שכזו תוכלו להיות בטוחות כי תשקפו אחת לשניה באופן מלא את כל מה שמפריע לכן על מנת שתוכלו להמשיך לעבוד על הזוגיות שלכן ולטפח אותה.

• תחומי עניין משותפים – על מנת ליצור בסיס חזק למערכת יחסים בריאה, עליכן לחלוק מספר תחומי עניין וערכים משותפים שכן, בהינתן פרטנרית שחולקת איתך מספר ערכים חשובים לך ומספר תחומי עניין שמרתקים אותך תוכלי להרגיש בנוח בכל שיחה שתחלקי איתה, זאת מאחר ולהרגיש מובנים זהו אחד הצרכים הבסיסיים ביותר שלנו בתור בני אדם. על כן, כאשר את נמצאת בשלבים המוקדמים של הכרויות ללסביות ועורכת שימוש באתרי הכרויות כדוגמת “שידייט“, חשוב מאוד לוודא בתחילת כל קשר כי אתן חולקות תחומי עניין וערכים משותפים.

• אמפתיה וכבוד – חלק בלתי נפרד ממערכת יחסים בריאה הוא מתן כבוד לצד השני שכן, כאשר תכבדו את הגבולות אחת של השנייה תוכלו להיות בטוחות כי מדובר על מערכת יחסים שמיטיבה לשני הצדדים. למעשה, חשוב מאוד לוודא כי אתן נמצאות בקשר שבמסגרתו אתן מכבדות ומכובדות בהתאם, מכיוון שמדובר על דבר קריטי לחלוטין למען קיום מערכת יחסים שתחזיק מעמד.

קרדיט לתמונות FREEPIK


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן