0

חבילת טריפל הוט מעניקה לכם עולם שלם של בידור, תקשורת וחיבור לכל המשפחה!  החבילה המשלבת את כל מה שצריך בבית – טלוויזיה, אינטרנט וטלפון.

טלוויזיה לכל המשפחה 

חבילת טריפל הוט תעניק לכם טלוויזיה איכותית ומקורית עם מבחר עצום של ערוצים, מהם כל אחד מבני המשחה יכול לצפות באלו שמעניינים אותו. כך אבא יוכל לצפות בכדורגל בערוצי ספורט, אמא תוכל לראות את הסרטים והסדרות שהיא אוהבת, הילדים ייהנו משלל ערוצים יעודים עבורם, סבא יוכל להסתכל בחדשות ובסרטים דוקומנטריים, ועוד. 


ואם זה לא מספיק חבילת טריפל של הוט גם מעניקה לכם תוכן VOD עשיר, עם מגוון גדול של סרטים, סדרות, פרקים מלאים, תוכניות ילדים, HOT VOD Young ועוד. כל אחד יכול  לצפות בתוכניות הטלוויזיה בכל דרך שנוחה לו – ממיר, אפליקציה, הסמארטפון וכו’.

גלישה מהירה באינטרנט

כל המשפחה מחוברת לאינטרנט בכל שעה ביום? חבילת טריפל הוט גם מעניקה לכם גלישה במהירות גבוהה, עם אינטרנט סיבים עוצמתי וצפייה מעולה בסרטונים, הורדת קבצים, משחקים מקוונים ועוד. את הגלישה ניתן לבצע דרך כמה מכשירים במקביל. 

טלפון קווי ללא מגבלה 

חבילת טריפל הוט גם תספק לכם טלפון קווי ללא מגבלה עם שיחות חינם לכל היעדים בישראל, ניידים וקווים. זאת לצד מגוון חבילות שיחות בינלאומיות, וכן אפשרות להוסיף שירותי שיחות מתקדמים, כמו ניתוב שיחות, מזכירה קולית ועוד.

אז למה כדאי למשפחה שלכם להזמין חבילת טריפל הוט 

בחירה בחבילת טריפל הוט כדאית למשפחה שלכם בגין סיבות רבות. העיקריות שבהן הינן:

  • חיסכון: חבילה אחת במחיר משתלם, במקום לשלם בנפרד עבור כל שירות.
  • נוחות: ניהול כל השירותים מול חברת אחת, חשבונית אחת.
  • פשטות: בחירה קלה של חבילה המתאימה לצרכים של כל המשפחה.
  • גמישות: אפשרות לשנות את החבילה בהתאם לצרכים המשתנים.

 כל משפחה והצרכים שלה 

חבילת של הוט מאפשרת לכל משפחה לקבל מענה שלכם לצרכים שלה כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות: 

  • משפחה עם ילדים קטנים יכולה לבחור חבילת טריפל הוט הכוללת ערוצי ילדים רבים, שירות HOT VOD Young, אינטרנט במהירות גבוהה וחבילת שיחות בינלאומיות.
  • זוג צעיר יכול לבחור חבילה טריפל הוט הכוללת ערוצי ספורט, סרטים וסדרות, אינטרנט במהירות גבוהה וחבילת שיחות חינם לכל היעדים בישראל.
  • זוג מבוגר יכול לבחור חבילה של הוט הכוללת ערוצי חדשות, דוקומנטריים ובידור, אינטרנט במהירות טובה וחבילת שיחות חינם לכל היעדים בישראל.

Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן