0

הרצאה איכותית יכולה לגרום להנאה, להשפיע על מצב הרוח ולעורר שיח עמוק בקרב הצופים.  אבל היום נספר לכם על הרצאה מרגשת בצורה יוצאת דופן, עם ערך מוסף, אשר מידת ההשפעה שלה על הצופים פשוט מדהימה.

ואם חיפשתם הרצאת השראה טובה באמת, נראה שיש לנו את ההמלצה המדויקת עבורכם.

“קלף אחרון בידי” – סיפור חייה המרתק של עדיאל פורטל, אם לשני ילדים עם צרכים מיוחדים, שמראה איך אפשר לנצח, גם אם הקלפים שקיבלת לא הכי חזקים.

“קלף אחרון בידי” – הרצאה אישית ונוגעת

בהרצאה מצחיקה, מרגשת ומיוחדת כל כך, אנחנו פוגשים את עדיאל פורטל אשר מדברת בכנות מעוררת הערצה ומספרת את סיפור חייה, על כל מורכבותו, העליות והמורדות שבו ועל הדרך שלה להמשיך להרים את הראש גם שמאוד קשה לעשות את זה.

מדוע קוראים להרצאה “קלף אחרון בידי”?

הביטוי או צירוף המילים “קלף אחרון בידי”  נאמר בדרך כלל במהלך משחק טאקי, בו אחד המשתתפים נשאר עם קלף אחרון בידו (המטרה במשחק להיפטר מכל הקלפים).

בהרצאה עדיאל מסבירה כיצד היא בוחרת יום יום לשחק טאקי עם החיים שלה. היא עוברת בין תחנות חייה המרגשות, הכוללות את נעוריה כנערה חסרת בטחון, מסע ההורות שלה, רגעי האבחון של בנה הבכור כאוטיסט, ההתמודדות היום יומית הלא פשוטה שלה כאמא בסיטואציות מורכבות ועוד.

מהי הרצאת השראה טובה?

לפי תפיסתנו, הרצאת השראה טובה, היא הרצאה שיש לה את היכולת לרגש את הצופים, להניע אותם לפעולה ובעיקר לגרום להם להאמין שיש להם את הכוח לקום ולחולל שינוי בתחום מסוים.

כזו בדיוק היא ההרצאה “קלף אחרון בידי” של עדיאל פורטל, הסיפורים אותם חושפת עדיאל ודרך ההתמודדות שלה במצבים כה מורכבים, גורמת לצופים ולצופות לצאת אופטימיים מההרצאה ולדעת שגם אם לפעמים ישנם רגעים בחיים בהם אנחנו לא מצליחים לראות כלום מלבד קושי מסוים, עלינו להרים את הראש ולדעת שיש עוד דרכי הסתכלות על הדברים. עוד פתרונות, עוד רעיונות ועוד מפתחות והכל טמון בגישה בה אנחנו בוחרים.

הרצאה מרגשת אבל מצחיקה לא פחות

הרצאות מעניינות באמת, הן כאלה שמכילות בתוכן מורכבות, רב גוניות וסיפור טוב, לצד הגשה כריזמטית וסוחפת של המרצה.

אחד הדברים הבולטים ביותר בהרצאה של עדיאל, הוא חוש ההומור שלה. ההרצאה שלכל אורכה עוסקת בסיפור החיים הלא פשוט של עדיאל, מועברת בדרך הומוריסטית ומיוחדת מאוד, שלא משאירה אף צופה בקהל אדיש.

היא מצליחה לרגש ולהצחיק באותה נשימה וזה אחד הדברים שהופכים אותה למורכבת ולכל כך טובה.

עדיאל מספרת על ההרצאה בתוכנית “פותחים יום” ברשת 13

התגובות להרצאה

הקהל יוצא מההרצאה כשהוא מרוגש מאוד והתגובות פשוט מעולות. חלק מהצופים נפעמים מה”כנות הכובשת” של המרצה, אחרים מספרים לנו שמדובר בהרצאה “מרגשת, מצחיקה ומחברת”.

עדיאל מצליחה להכניס את הצופים לעולמה הפרטי ומצליחה לייצר בקרב הצופים את תחושת המורכבות אותה היא חווה. כך שבכל הרצאה, אנחנו רואים כיצד אף עין בקהל לא נשארת אדישה.


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן