0

יש לכם כסף שמחכה לכם ואתם לא יודעים את זה, עדיין. כן, כן לאזרחים רבים בישראל יש כסף אבוד באיזשהו מקום, אך כדי למצוא אותו צריך למצוא מחקר מעמיק. לפעמים מדובר בכמה מאות שקלים, אך במקרים לא מעטים הסכומים יכולים להגיע גם לאלפי שקלים. ועם אלפי שקלים אפשר להתנהל אחרת ולפטור הרבה בעיות כלכליות שעד עכשיו לא היה לכם איך. מסיבה זו, מומלץ לכל אחד לערוך פעולת איתור כספים אבודים.

איך זה יכול להיות שכסף נעלם ככה פתאום?

אז איך קורה שכסף אבוד מחכה לאלפי ישראלים? מדוע רבים פונים לשירותי איתור כספים אבודים? ובכן, ניתן “לאבד” את הכסף בכמה דרכים. אחת הדרכים הנפוצות היא קיומה של קרן פנסיה או קופת גמל שלא היו מודעים אליה. לדוגמה, אנשים שעוברים בין עבודות עשויים למצוא קרן פנסיה זניחה שנפתחה אי שם בימי נעוריהם כאשר הם רק השתחררו מהצבא והתחילו לעבוד בעבודה מזדמנת במטרה לממן את התואר. בינתיים הם החליפו עבודה אך לא לקחו איתם את הקרן. כך שהיא נשארה, עם כל הכספים שבה. דרך אחרת היא קיומו של חשבון בנק. ישנם אנשים שמחליפים לא פעם חשבונות בנק, וכך יוצר מצב שישנם כספים ששוכבים בבנק והם אינם יודעים על כך. זאת ועוד, לפעמים מגיע לכם כסף כתוצאה מהחזרי מס או ירושות שקיבלתם עקב פטירתו של קרוב משפחה.

מהו תהליך איתור כספים אבודים?

ניתן לבצע איתור כספים באופן עצמאי, אך לא מומלץ לעשות זאת. אם אתם מעוניינים ללכת עם האיתור עד הסוף, מומלץ להיעזר באנשי מקצוע המכירים את העבודה מקרוב. אנשי מקצוע המבינים בתחום הפיננסים יודעים בדיוק היכן לחפש ומה לעשות במקרה שבו אתם מגישים את הבקשה לאיתור כספים. באמצעות חברה פרטית תוכלו לאתר בקלות את הכסף האבוד ולקבל את הסכום המגיע לכם. כמו כן, מדובר במצב של win-win – החברה גובה מכם את האחוזים רק אם היא באמת מוצאת את הכסף. וברגע שמוצאים אלפי שקלים, תוכלו סוף כל סוף לערוך שיפוץ בבית או לצאת לחופשה בחו”ל, הכול נתון לבחירתכם.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר של חברת Moneyv


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן