0

אם אתם חברת תיווך או נדלן אחד הדברים החשובים בעת מכירת נכסים או השכרתם זה הנכסים שיש לכם. כדי לדעת כמה נכסים פנויים ברשותכם בין שזה להשכרה או מכירה, חשוב להשתמש בתוכנת נדלן אשר מאגדת את כל הנכסים במקום אחד בהתאם לפרמטרים שונים כגון: מיקום הנכס, סוג הנכס, הקרבה למרכז, מספר החדרים, תחבורה ציבורית ועוד. פרטים אלה עוזרים למתווכים ולאנשי הנדלן לקבל את כל המידע שהם צריכים כדי להציע ללקוחות נכסים בהתאמה מלאה.

מהי תוכנת נדלן ולמי היא מתאימה?

תוכנת נדלן היא תוכנה למתווכחים ואנשי נדלן אשר מוכרים או משכירים נכסים ללקוחות עסקיים או פרטיים. התוכנה מאגדת את הנכסים במקום אחד, וכך אם אנו רוצים לעשות חתך רק של נכסים להשכרה באזור המרכז נקבל את הנכסים הרלוונטיים לנו. באמצעות תוכנה זו ניתן לייעל את העבודה ואף לשלוף מידע בקלות רבה ולהראות ללקוח. את התוכנה ניתן להטמיע בתוך במחשב ולהשתמש בה על בסיס יום יומי. התוכנה מתאימה למתווכים ולאנשי נדלן אשר מתעסקים משכירים או מוכרים נכסים ללקוחות עסקיים או פרטיים.

לשם מה יש צורך בתוכנת נדלן?

באמצעות תוכנת נדלן אפשר לרכז את כל הנכסים ואת כל המידע במקום אחד כולל תמונות הנכסים, כך שבעת הצורך ניתן יהיה לשלוף את הפרטים בקלות רבה ואף לתת את כל המידע הרלוונטי על אודות הנכס ללקוח. כמו כן, התוכנה מרכזת דברים חיוניים וחשובים שלא תמיד אנו זוכרים לגבי הנכס שביקרנו בו, בתוכנה אפשר להכניס מעבר לפירוט על הנכס גם תמונות שלו כדי להיזכר בו וכן את שטח עצמו, מספר החדרים בנכס, גודל הנכס ועוד.

יתרונות תוכנת נדלן

לתוכנת נדלן ישנן לא מעט יתרונות על פני שיטות אחרות. באמצעות תוכנה זו אפשר ליהנות היתרונות הבאים:

מציאת נכס בצורה מהירה – מציאת הנכס היא מהירה ביותר, באמצעות פרמטרים שונים אפשר לאתר את הנכס ואת כל הפירוט עליו ואף לראות תמונות.

פילוחים רלוונטיים – התוכנה מאפשרת פילוחים רלוונטיים בהתאם לדרישות הלקוח ואף למצוא לו בהתאמה מלאה נכס מתאים. את הפילוחים אפשר לעשות בהתאם לגודל הנכס, מיקום הנכס, נגישות, סוג הנכס, האם הוא להשכרה או מכירה? ועוד.

התאמה מלאה של הנכס לפרטי הלקוח- הנכסים בתוכנת נדלן מותאמים בצורה מלאה לצרכי הלקוח, וכך הלקוח רוצה נכס באזור מסוים ישר קופצים כל הנכסים המתאימים באזור המבוקש.

דיוור הלקוחות – באמצעות תוכנת הנדלן ניתן לדוור את הלקוחות באמצעות הדואר האלקטרוני בנכסים מתאימים או לשלוח להם הודעת SMS בטלפון. דרך זאת מאפשרת לשמור על קשר עם הלקוח.

סנכרון עם לוחות הנדלן – ניתן לסנכרן את לוחות הנדלן המקוונים ולקבל עדכונים על נכסים חדשים שעולים מדי יום ובכך להתאים אותם ללקוחות. במהלך הסנכרון אף נכס לא נעלם ונשאר בתוכנה.דוחות ניהול – התוכנה עוזרת לבצע פעולות שונות וחוסכת זמן רב למתווכים. באמצעותה אפשר להפיק דוחות ניהול בצורה מהירה לגבי נכסים שונים ובהתאם לפרמטרים שונים.


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן