0

זר פרחים מושלם ליומולדת? נשמע כמו משימה פשוטה, והאמת שזהו באמת פתרון נפלא לכל אירוע שמחה. ולצד זאת, זר פרחים מושלם הוא אומנות שמשלבת אסתטיקה, נגיעה בפרטים הקטנים של האישיות של האדם והיכרות עם ההעדפות האישיות של מקבל או מקבלת הזר.

איך מפצחים את הנוסחה באופן נכון?  כאן בשושי רגעים של פרחים הכינו עבורכם מדריך מקיף עם טיפים לבחירת זר פרחים מושלם ליום הולדת שבטוח ירשים את מקבל/ת הזר ויעלה חיוך ענק מאוזן לאוזן.

הטעם האישי

השלב הראשון בהזמנת זר הפרחים הנכון הוא להבין את העדפות מקבל/ת המתנה.

שקלו את הצבעים האהובים על האנשים היקרים לכם מכול שזה עתה חוגגים את יום הולדתם, את סוגי הפרחים שהם אוהבים וכיוצא בכך. ישנם שאוהבים ורדים, וישנם שעבורם זר פרחים המורכב מסחלבים הוא זה יקנה להם את תחושת היוקרה.

דעו כי ישנם גם זרים שיכולים להתאים לאנשים אלרגניים, ומומלץ לבחור בפרחים היפואלרגניים כמו אורכידאות או הורטנזיות במקרים מסוימים..

המשמעות הסימבולית של הזר

פרחים נושאים עמם משמעויות וסימבוליות שיכולים להוסיף עומק למתנה שלכם. למשל, שושנים לעיתים קרובות מסמלות טהרה ואושר, בעוד שוורדים מסמלים רומנטיקה.

כך למשל יהיה הבדל עצום בין זר פרחים שבת הזוג תקבל מבן זוגה ליום ההולדת אל מול זר פרחים מטעם העבוד.

הקפידו על מחשבה מקדימה עם פרחים הנושאים עמם משמעות אמיתית, והדבר יוכל לשדרג את זר הפרחים שלכם באופן ניכר.

בחירת פרחים לפי העונה

בחירת פרחים עונתיים לא רק מבטיחה שזר הפרחים ייראה טרי ומלא חיים, אלא גם יכולה להיות להתבטא במחיר אטרקטיבי יותר.

ליום הולדת הנחגג בחודשי האביב, שקלו טוליפים או פאוניות. ימי הולדת בקיץ הם מושלמים לחמניות למשל, בעוד שכריזנטמות נהדרות לסתיו.

מומלץ להתייעץ על כך עם המוכרים של חנות הפרחים ולקבל מהם את כל הטיפים וההכוונות.

שילובים אפשריים

הצבעים של עלי הכותרת של הפרחים בהחלט יכולים להשפיע ולהביא עמם משמעות.

לצד זאת, תוכלו גם לשלב פריטים נוספים כגון שוקולדים מובחרים . זכרו כי שילובים שונים יכולים להקנות למתנה נימה אחרת. עלי כותרת בצבעים חזקים כמו אדום וכתום, יכולים להביע אהבה עמוקה ורומנטיקה. ואילו עלי כותרת לבנים יכולים להתאים למגוון רחב של מערכות יחסים וקשרים חבריים.

קישוט הזר

וודאו שחנות הפרחים גם מקשטת את זר הפרחים עצמו. הנראות של זר הפרחים במעטפת החיצונית חשובה כמעט כמו הפרחים עצמם.

בחרו בסגנון אריזה ובצבעים שמשלימים את הפרחים. הוספת ברכה אישית או סרט יכולה להפוך את זר הפרחים למרגש יותר ומותאם אישית למקבל או מקבלת המתנה.

התאמה לסביבה הביתית של מקבל/ת הזר

שקלו את אורך חיי הפרחים שבחרתם. פרחים כמו אורכידאות מצליחים להחזיק זמן רב יותר מפרחים אחרים כמו טוליפים.

בנוסף, חנויות פרחים איכותיות מקפידות לטפל בפרחים מבעוד מועד עם חומרים ייחודיים המסייעים לשמור על הפרחים טריים וחיוניים למשך זמן רב יותר.

קרדיט תמונה FREEPIK


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן