0

תחום השכרת הרכבים בחול הוא תחום בעל מחירים מאוד דינמיים – שתי חברות שונות של השכרת רכבים הנמצאות באותה מדינה ואפילו באותה עיר יכולות להציע את אותם תנאי השירות והרכב במחירים שונים לגמרי. על מנת למצוא את המחיר הזול ביותר לרכב ולתנאי השירות שאתם מחפשים כדאי מאוד לבצע השוואת מחירים במנוע חיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם.

התהליך הוא קצר ופשוט מאוד ובזכותו תוכלו למצוא את המחיר הזול ביותר ואף לחסוך מאות ואפילו אלפי שקלים.

השם לא קובע

לכל אדם שמטייל בעולם וברצונו להשכיר רכב אין סיבה לשלם מחיר גבוה יותר עבור אותה מכונית ואותם תנאי שירות רק כי החברה שמשכירה אותם היא חברה גדולה בעלת שם בינלאומי כמו הרץ או סיקסט.

תוכלו למצוא את אותם תנאי השירות במחיר זול יותר אם תפנו לחברה קטנה יותר או לחברה מקומית הפועלת באותו מקום אליו את נוסעים.

יתרונות בטיול עם רכב שכור

בטיחות ותקינות- הרכבים אותם נשכיר מטופלים באופן שוטף ומבטיחים רמה גבוהה של בטיחות ותקינות של הרכב.

איסוף והחזרה- חברות השכרת הרכבים מאפשרות שירות איסוף של הרכב מהנקודה בה נמצא הלקוח והחזרה לנקודה שיבחר, זאת על מנת למנוע מהלקוח בזבוז זמן, תשלום נוסף על מוניות או כל טרחה שהיא.

שירות לקוחות- חברות ההשכרה ידועות בשירות הלקוחות הצמוד שלהם שקיים על מנת לעזור לנו בכל נושא כזה או אחר במהלך הטיול.

שירותים נוספים- שירותי מוסך ושירותי גרירה מסופקים על ידי חברות ההשכרה ובכך מונעים מהלקוח התעסקות ישירה בנושא זה.

לסיכום, שני הקריטריונים החשובים ביותר הם הבטיחות והנוחות של הרכב. וודאו שאתם פונים אל חברה אמינה ומקצועית שמטפלת ברכבים שלה באופן קבוע.

האם להזמין את השכרת הרכב בישראל או רק כאשר מגיעים למדינה אליה אנחנו טסים?

בכל המקרים עדיף להזמין את שירות השכרת הרכב כבר בארץ ממספר סיבות פשוטות:

ראשית, כאשר תגיעו לשדה התעופה המחירים יהיו גבוהים יותר מכיוון שההזמנה נעשית מהרגע להרגע.

שנית, לא תוכלו לבצע השוואת מחירים בנוחות כמו שתוכלו לעשות בארץ (למשל בעיה באינטרנט, יותר נוח לבצע השוואת מחירים במחשב מאשר בטלפון).

נוסף על כך, לא כל מבחר כלי הרכב שקיים בהזמנה מראש יהיה זמין כאשר תבצעו הזמנה בשדה התעופה.

כיצד בוחרים רכב מתאים?

לפני שתגיעו להחלטה על סוג הרכב אותו תרצו להזמין לטיול בחו”ל חושב לבדוק מספר דברים: מספר הנפשות שינכחו בנסיעות, מספר המזוודות שתרצו לקחת איתכם לטיול וכל שאר החפצים הנוספים שברצונכם להביא איתכם.

בגלל כל הסיבות שצוינו לפניכם אולי תעדיפו לבחור רכב גדול יותר מהרכב בו אתם משתמשים בארץ, בעיקר אם החופשה מתוכננת להיות חופשה בעלת נסיעות ארוכות. במיני וואנים ורכבי סטיישן למיניהם אפשר להעמיס כמות רבה יותר של מטען ויש יותר מקום המאפשר לנוח בזמן הנסיעות הארוכות.

השכרת רכב לטיול בחו”ל – הבחירה הטובה ביותר שתעשו

בין אם אתם מטיילים עם החברים או עם ילדכם השכרת רכב לטיול בחו”ל היא הבחירה הכדאית ביותר לטיולים ארוכים בתנאים שאתם רוצים.

במידה ואתם מתכננים לטייל בתוך ערים גדולות ולהשאר בהן רוב הזמן השכרת הרכב לטיול היא פחות כדאית מכיוון שהתחבורה הציבורית בערים הגדולות מספיקה לכך.

אך אם ברצונכם להגיע למקומות מרוחקים או לבנות לעצמכם מסלולי טיול מיוחדים, ההכנה מראש היא שונה לחלוטין. במקרה זה חשוב לבצע מראש את כל ההכנות לכך, לחפש את נותני השירות הטובים ביותר שיענו על כל הצרכים שלכם וכמובן במחיר הזול ביותר.


Like it? Share with your friends!

0
שיווקי תוכן